پیام سپاهان
"مس سونگون" برای دومین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شد
پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 22:37:29
پیام سپاهان - تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون تبریز در بازی برگشت فینال لیگ برتر فوتسال به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی با نتیجه 5 بر 3 به سود تیم مس سونگون پایان یافت.
به گزارش خبرنگار ایسنا_ منطقه اصفهان، دیدار برگشت فینال لیگ برتر بین دو تیم گیتی پسند و مس سونگون برگزار شد که در پایان این تیم مس سونگون بود که با نتیجه5 بر 3 پیروز شد و برای دومین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد.
سپهر محمدی، محمد شجری، محمد طاهری، سعید احمد عباسی، مهران عالیقدر، حسین حسینی، مهدی جاوید، مسلم اولاد قباد، سعید افشاری، پاتریک ویرا، محمد حسین درخشانی و علیرضا جوان ترکیب 12 نفره رضا لک برای این دیدار بودند و علیرضا صمیمی، سعید مومنی، حمید احمدی، فرهاد فخیم، بابک نصیری، سعید تقی زاده، ابوالقاسم عروجی، علیرضا عسگری، توحید لطفی، ادریسون کروز، مرتضی عزتی و محمدرضا سنگ سفیدی ترکیب 12 نفره مس سونگون را تشکیل می دادند.
شرح بازی
همانطور که انتظار می رفت شور حضور هواداران بازی را بسیار جذاب کرده بود. هر دو تیم بازی را خوب شروع کردند، اما این محمد شجری بود که در دقیقه 17 گیتی پسند را پیش انداخت. یک دقیقه از گل گیتی پسند نگذشته بود که علیرضا عسگری روی یک حرکت تیمی بازی را به تساوی کشاند. محمد شجری و مهدی جاوید که روی گل اول هم با یکدیگر همکاری کردند این بار روی یک ضد حمله در دقیقه 16 نیز جاوید چاره‌ای جز گل کردن پاس پای تیر شجری نداشت و توپ را به تور دروازه صمیمی چسباند تا باز هم گیتی پسندیها بازی را پیش بیافتند.
پس از این گل بازی به صورت پایاپای پیش رفت‌ و مسی ها که به دنبال جبران بودند حملاتی روی دروازه گیتی پسند داشتند که سپهر محمدی آن ها را در این امر ناکام گذاشت تا بازی به سود گیتی پسند پیگیری شود. فرهاد فخیم که از ابتدای بازی با داور بحث می کرد در دقیقه ششم بازی روی یک شیطنت کارت زرد دریافت کرد. قرمزپوشان اصفهانی که در زمین خود بازی می کردند باز هم در دقیقه شش روی توپ گیری عالی سعید احمد عباسی و ضربه بغل پای وی به گل سوم خود رسیدند. 5 دقیقه پایانی بازی هر‌ دو تیم‌ موقعیت هایی ایجاد کردند و حتی توپ ها به تیر دروازه هم برخورد کرد اما وارد دروازه نشد تا گیتی پسند با نتیجه 3 بر یک پیروز نیمه اول باشد.
نیمه دوم که هر دو تیم انگیزه قهرمانی داشتد، بازی را خوب شروع کردند. 5 دقیقه ابتدایی بازی حملات هیچ کدام از دو تیم کارساز نبود و احمد عباسی یک تک به تک را برای گیتی پسند از دست داد و سپهر محمدی با سیوهای دیدنی خود، به عملکرد خیره کننده خود ادامه داد.
در ادامه بازی سفیدپوشان مس که برای پیروزی به گل نیاز داشتند حملات بیشتری کردند، اما گیتی پسندیها با دفاع منسجم خود مانع از این امر شدند. محمد شجری بازیکن گیتی پسند در کارهای دفاعی ستاره این دیدار بود. در دقیقه نهم بازی مس صاحب یک ضربه آزاد شد که فرهاد فخیم روی یک حرکت تمرین شده توپ را وارد دروازه سپهر محمدی کرد و اختلاف را به حداقل رساند.
پس از این گل گیتی پسندیها دو موقعیت روی دروازه مس ایجاد کردند که یک بار صمیمی و بار دیگر فخیم مانع از گلزنی گیتی پسندیها شدند. در دقیقه ششم نیمه دوم بود که سعید تقی زاده روی یک حرکت انفرادی دروازه گیتی پسند را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند. در حالی که نیمه اول بازی پر برخوردی نبود، اما در نیمه دوم تا 5 دقیقه پایانی هر دوتیم 4 خطا انجام دادند. فرهاد فخیم که انگیزه های زیادی در این بازی داشت در حالی که کمتر از 2 دقیقه به پایان بازی مانده بود برای چهارمین بار دروازه گیتی پسند را باز کرد و تیم خود را پیش انداخت. پس از این گل تعدادی از هواداران اشیایی داخل زمین پرتاب کردند و باعث تاخیر چند دقیقه‌ای در بازی شد. قرمز پوشان اصفهانی پس از این گل پاور پلی کردند تا بازی را به تساوی بکشند، اما موفق نبودند و برای پنجمین بار توپ وارد دروازه شان شد تا مس سونگون برای دومین بار قهرمان لیگ برتر فوتسال شود.
حاشیه‌ها
_ محمودرصا نصیرلو، ابراهیم مهرابی افشار، محمدرضا ذاکری و حسین امیری وظیفه قضاوت این بازی را بر عهده دارند.
_ در غیاب محمد کشاورز، مهدی جاوید بازوبند کاپیتانی قرمزها را به بازو بسته بود.
_ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، کاظم سلیمانی، حیدر بهاروند، محمد حسین انصاری فرد، علیرضا سهرابی، مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان و محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال مهمانان ویژه این دیدار بودند.
_حدود 30 دقیقه قبل از شروع بازی سالن پیروزی اصفهان مملو از تماشاگر شده بود.
_ این دیدار با 7 دقیقه تاخیر آغاز شد.
_ در حالی که 14 دقیقه از بازی گذشته بود مهدی تاج وارد سالن شد که هواداران با شعار "مهدی تاج حیا کن، اصفهان را رها کن" از او استقبال کردند.
_ محمد کشاورز که در لیست دوازده نفر گیتی پسند قرار نداشت این بازی را از جایگاه ویژه تماشا کرد.
_ در‌ پایان بازی هواداران مس سونگون در سالن به تشویق تیم خود پرداختند.
_ در پایان درگیری‌هایی میان برخی هوادران حاضر در سالن رخ داد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92346/"مس-سونگون"-برای-دومین-بار-قهرمان-لیگ-برتر-فوتسال-شد
بستن   چاپ