پیام سپاهان
سپاهان قهرمان لیگ‌برتر ووشو بانوان شد
پنجشنبه 16 اسفند 1397 - 22:37:30
پیام سپاهان - بانوان ووشوکار تیم سپاهان اصفهان عنوان قهرمانی لیگ‌برتر ووشو را ازآن خود کردند.
به گزارش ایسنا، از صبح امروز (پنجشنبه) 16 اسفند ماه 1397 دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی، رده‌بندی و فینال لیگ برتر ووشوی بانوان برگزار شد که در پایان، تیم سپاهان اصفهان توانست عنوان قهرمانی این فصل از رقابتها را از آن خود کند.
در حساس‌ترین و دیدار نهایی این فصل، تیم سپاهان اصفهان به مصاف دانشگاه آزاد اسلامی رفت که این مبارزه در مجموع دو بخش ساندا و تالو با تساوی همراه شد تا طبق قرعه‌کشی، کار برای تعیین قهرمان به برگزاری سه مبارزه ساندا بکشد. به این ترتیب عملکرد تیم سپاهان اصفهان در این سه مبارزه بهتر بود تا در انتها 11 بر 10 پیروز مبارزه و قهرمان شود.
هدایت تیم سپاهان اصفهان را الهه منصوریان بر عهده داشت که به این ترتیب نخستین تجربه او در حیطه مربیگری با قهرمانی تیمش در لیگ همراه شود. اما دانشگاه آزاد اسلامی نتوانست از عنوان قهرمانی سال گذشته خود دفاع کند و نایب قهرمان شد. تیم کارون اروند خرمشهر هم به مقام سومی دست یافت و هیأت شهرستان شبستر هم چهارم شد.
در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر ووشوی بانوان، 11 تیم حضور داشتند که در دو گروه چهار و پنج تیمی به صورت رفت و برگشت به مصاف هم رفتند تا در نهایت دو تیم برتر هر گروه به نیمه‌نهایی برسند.
فولاد مبارکه سپاهان، کارون اروند خرمشهر، مقاومت کرمانشاه، هیأت ووشو قم، هیأت کردستان، دانشگاه آزاد اسلامی، هیأت ووشو مشهد، هیأت ووشو شبستر، هیأت ووشو البرز، هیأت ووشو تهران و هیأت ووشو کرمانشاه تیم‌های حاضر در این فصل از رقابت‌های لیگ‌برتر بودند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92347/سپاهان-قهرمان-لیگ‌برتر-ووشو-بانوان-شد
بستن   چاپ