پیام سپاهان
هواشناسی بارش برف و باران برای اصفهان پیش بینی کرد
جمعه 17 اسفند 1397 - 17:20:24
پیام سپاهان - اصفهان- کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: با ورود سامانه بارش زا از بعدازظهر امروز بارش برف و باران و وزش باد به نسبت شدید در این خطه پیش بینی می شود.
ابراهیم هنرمند روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: این سامانه فعالیت خود را از مناطق غربی استان آغاز خواهد کرد و طی بامداد و روز شنبه ضمن تقویت اکثر مناطق استان از جمله کلانشهر اصفهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی ادامه داد: فعالیت این سامانه به صورت بارش برف و باران با کاهش دید و گاهی با وزش شدید باد همراه خواهد بود و شدت فعالیت آن در مناطق غرب، شمال و شرق استان طی روز شنبه و بطور عمده به صورت برف بویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات است.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، تصریح کرد: از روز یکشنبه کاهش دما بین 6 تا هشت درجه سانتی گراد در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.
هنرمند با اشاره به وضعیت سالم هوای کلانشهر اصفهان طی چهار روز اخیر اظهارداشت: دمای فعلی کلانشهر اصفهان 14 درجه بالای صفر، گرمترین خور و بیابانک با 20 و سردترین داران با هفت درجه سانتی گراد بالای صفر است.
6020/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92365/هواشناسی-بارش-برف-و-باران-برای-اصفهان-پیش-بینی-کرد
بستن   چاپ