پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند:
قهرمان واقعی لیگ ما بودیم/ دو بازیکن مس باید اخراج می‌شدند
جمعه 17 اسفند 1397 - 17:21:27
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: دنبال توجیه باخت در فینال لیگ نیستم اما داوران عملکرد خوبی نداشتند و دو بازیکن مس سونگون باید اخراج می‌شدند.

رضا لک در گفتگو با خبرنگار مهر ، درباره شکست تیم فوتسال گیتی پسند مقابل مس سونگون در بازی برگشت فینال لیگ برتر و قهرمانی مس گفت: شرایط سختی برای این بازی داشتیم. « بلو » قبل از شروع مسابقه مصدوم شد. محمد شجری و مسلم اولادقباد از قبل آسیب دیده بودند. سعید احمدعباسی را هم در این مسابقه به شکل عجیبی مصدوم کردند. تا جایی که تیم ما «جان» داشت، خوب بودیم اما از یک زمانی به بعد بُریدیم.
وی افزود: یکی دو موقعیت خوب هم داشتیم که اگر گل می‌شد، شرایط بازی تغییر می‌کرد. فشار زیادی روی ما بود. در این فصل اکثر رکوردهای لیگ را شکستیم و نزدیک به 9 ماه صدرنشین لیگ بودیم. بازیکنانمان در این مدت علاوه بر لیگ برتر، درگیر اردوهای تیم ملی و بعضاً حضور در جام باشگاه‌های آسیا هم بودند. در مرحله پلی آف با مصدومیت‌ها مواجه شدیم و در دو، سه هفته اخیر به جای تمرین، بیشتر ریکاوری می‌کردیم.
سرمربی تیم گیتی پسند یادآور شد: در این چند هفته هم فشار بیرونی زیادی روی تیم ما بود. یک ساعت قبل از بازی رفت اعلام کردند برای بازی برگشت محروم هستیم. گزارش‌هایی علیه تیم ما به کمیته انضباطی رفت و مسائلی از این دست. دنبال توجیه نیستم ولی داوران هم عملکرد خوبی نداشتند. از سوی دیگر قوانین پلی آف هم به تیم ما لطمه زد. اگر پلی آف به صورت دو برد از سه مسابقه انجام می‌شد برایمان بهتر بود.
لک تصریح کرد: ما در طول فصل خوب بودیم و فقط یک نیمه کم آوردیم. جا دارد از بازیکنانم تشکر کنم. مصدومیت بعضی از آنها طوری بود که حتی در راه رفتن طبیعی هم مشکل داشتند. آنها زحمات زیادی کشیدند. در فصلی که 10 بازیکن از گیتی پسند جدا شدند و تغییرات زیادی داشتیم، عملکردمان خوب بود. همچنین از تماشاگران تشکر می‌کنم که از ما به خوبی حمایت کردند ولی شرمنده آنها شدیم.
وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به بازی خشن بازیکنان مس اشاره کرد و افزود: بازیکنان مس ناجوانمردانه نفرات ما را می‌زدند. شاید اگر الان این حرف‌ها را بزنم بگویند دنبال توجیه هستم. متأسفانه داوران وظایف خود را به خوبی انجام ندادند. این فصل چهار بازی با مس انجام دادیم که در تمام این بازی‌ها، بازیکنان ما را می‌زدند. خطای حمید احمدی بازیکن مس روی سعید احمدعباسی حتی در فوتبال هم کارت قرمز مستقیم دارد چون با زانو به کمر او زد. داور حتی کارت زرد هم به احمدی نشان نداد. همینطور محمدرضا سنگ سفیدی هم باید روز گذشته از زمین اخراج می‌شد.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اظهار کرد: فیلم داوری‌ها را برای آقای سهرابی مسئول داوران کمیته فوتسال هم فرستاده بودیم. داوران در صحنه‌های حساس فرار می‌کردند. نمی دانم چرا داوران با بعضی بازیکنان مماشات می‌کردند. بازیکنان مس فقط قصد داشتند با مصدوم کردن نفرات ما، آنها را از بازی خارج کنند.
گیتی پسند یادآور شد: به هر حال از نظر من قهرمان واقعی لیگ، گیتی پسند بود. ما حدود 26 هفته صدر جدول بودیم و مسیر درستی را رفتیم. آینده گیتی پسند با همین روند روشن است. اتفاقاتی که سال گذشته در این تیم افتاده بود، کار را سخت می‌کرد. اگر همان تفکرات سال 95 ادامه می‌یافت، الان شرایط گیتی پسند راحت تر بود. حالا هم اگر هر مربی ای به گیتی پسند بیاید، باید همین روند را ادامه بدهد. هرچند که برخلاف تصور برخی از دوستان، کار کردن در گیتی پسند راحت نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92377/قهرمان-واقعی-لیگ-ما-بودیم--دو-بازیکن-مس-باید-اخراج-می‌شدند
بستن   چاپ