پیام سپاهان
مربی فوتبال سپاهان:
پیروزی برابر پارس جنوبی حق تیم ما بود
جمعه 17 اسفند 1397 - 21:47:38
پیام سپاهان - اصفهان- مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در دیدار امروز با پارس جنوبی جم بازیکنان ما برای برد تلاش زیادی کردند و پیروزی حق تیم ما بود.
به گزارش ایرنا، میگوئل تکسیرا شامگاه روز جمعه در غیاب امیر قلعه نویی سرمربی، پس از پیروزی تیمش مقابل پارس جنوبی در نشست خبری، افزود: سپاهان دیدار سختی را پشت سرگذاشت ولی موفق شدیم به خوبی تیم پارس جنوبی جم را شکست دهیم.
وی با بیان اینکه می‌دانستیم در این دیدار نباید پشت دفاع به تیم مقابل فضا داد، اظهارداشت: با این حال بازیکنان پارس جنوبی حملات خوبی را تدارک دیدند به خصوص از کناره‌ها خوب ظاهر شدند.
تکسیرا خاطرنشان کرد : تیم ما هم نکاتی را که به آنها گوشزد کردیم به خوبی انجام دادند و سعی ما بر آن بود وقتی که مالک توپ هستیم از کنارهای زمین حملات خود را تدارک بدهیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه تلاش بازیکنان ما در نیمه دوم بیشتر شد، اضافه کرد : در این نیمه بازیکنان فیزیکی ما کمک حال تیم بودند و در مجموع همه بازیکنان در این دیدار خوب ظاهر شدیم و توانستیم پیروز این میدان شویم.
تکسیرا با اشاره به اینکه ما با پیروزی در این دیدار هواداران تیم سپاهان و سرمربی تیم را خوشحال کردند و مثبت عمل کردند، افزود: در این دیدار پیروزی حق ما بود چون عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم تیم حریف را کنترل کنیم.
مربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد: در هر بازی تلاش خود را برای پیروزی خواهیم کرد و سعی ما بر این است که به هدف خود در هر بازی برسیم .
تکسیرا همچنین از هواداران سپاهان برای حضور و تشویق تیم در ورزشگاه نقش جهان قدردانی کرد و حضور بیشتر تماشاگران برای حمایت از تیم خود را خواستار شد.
8114/6026/
.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92385/پیروزی-برابر-پارس-جنوبی-حق-تیم-ما-بود
بستن   چاپ