پیام سپاهان
ناامیدی، بزرگترین آسیب جامعه
جمعه 17 اسفند 1397 - 21:47:49
پیام سپاهان - معاون ساماندهی و فضای مجازی ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: اگر ناامیدی بر جامعه حاکم شد باید بترسیم چرا که در این صورت آنچه تا کنون بر ما گذشته و همراه با اقتدار و افتخار بوده از دست خواهیم داد.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، مرتضی طاهریان، در آیین اختتامیه سیزدهمین مسابقه قرآنی مدهامتان که همزمان با سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد عصر امروز جمعه 17 اسفندماه در مجتمع فرهنگی صائب برگزار شد، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری مساجد همیشه مورد توجه مقام معظم رهبری بوده و ایشان سال 1391 همه ائمه جماعات را به توجه بیشتر به کانون ها سفارش کرده اند.
وی ادامه داد: در بیست و ششمین سالروز تاسیس کانونهای فرهنگی هنری مساجد با افتخار اعلام می کنیم که مسابقات قرانی مدهامتان به سیزدهمین دوره خود رسیده و قریب به 25 هزار عضو کانون در سراسر کشور فعالیت دارند و بیش از دو میلیون نفر از این عزیزان در سامانه به ثبت رسیده‌اند.
طاهریان با اشاره به اینکه ولی نعمتان کانون فرهنگی هنری مساجد ائمه جماعات، مدیران و اعضای کانون هستند، گفت: باید بپذیریم که در ابتدای راهیم و بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب تکالیفی را ایجاد کرده که انتظار می رود ما بیش از گذشته به ویژه در عرصه‌های معنویت، اخلاق و سبک زندگی ورود پیدا کنیم.
وی افزود: چکیده فرمایشات رهبری ناظر به یک مولفه مهم است و آن اینکه دشمنان داخلی و خارجی سهوا یا عمدا در حال تزریق روحیه ناامیدی به مردم هستند و این بالاترین آسیب است‌.
معاون ساماندهی و فضای مجازی ستاد عالی کانون‏‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، تصریح کرد: بترسیم اگر ناامیدی بر جامعه حاکم شد چرا که در این صورت آنچه تا کنون بر ما گذشته و همراه با اقتدار و افتخار بوده از دست خواهیم داد.
طاهریان خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال 1398مجموعه ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و مجموعه کانون ها تحقق فرمایشات رهبر انقلاب را در دستور کار قرار بدهند و بخش‌های مرتبط را در دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران عملیاتی کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92389/ناامیدی،-بزرگترین-آسیب-جامعه
بستن   چاپ