پیام سپاهان
اصفهان، رکورد دار بیشترین عضو کانون‌های فرهنگی مساجد در کشور
جمعه 17 اسفند 1397 - 21:47:50
پیام سپاهان - مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان گفت: تصویب اساسنامه مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در شورای عالی انقلاب فرهنگی، شکل‌گیری شخصیت حقوقی کانون‌ها و ثبت آن در سامانه کشوری بچه‌های مسجد از جمله فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری مساجد اصفهان در سال جاری است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا نیستانی در ویژه برنامه‌ای که عصر امروز جمعه به مناسبت سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد در مجتمع فرهنگی هنری صائب برگزار شد، اظهار کرد: خداوند به ما توفیق داده تا در جبهه جنگ نرم فعالیت کنیم. جبهه‌ای که اهمیت آن اگر از اهمیت جبهه جنگ ظاهری بیشتر نباشد کمتر نیست.
وی ادامه داد: بنا به فرموده پیامبر (ص) که جهاد اکبر را جهاد با نفس نامیده‌اند می‌توان گفت جبهه جنگ نرم و جبهه فرهنگی نیز به نوعی مقابله با هوای نفس است و تهذیب، تعلیم و تربیت نیز در همین راستاست.
نیستانی افزود: تلاشگران این وادی نیز که برای حفظ فرهنگ و اصلاح جامعه اقدام می کنند در خط اول جبهه جنگ نرم قرار دارند.
وی با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری مساجد در سال 97 گفت: مجموعه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امسال موفق به تصویب اساسنامه خود در شورای عالی انقلاب فرهنگی شد. همچنین امسال شخصیت حقوقی کانون‌ها شکل گرفت و کانون در سامانه کشوری بچه های مسجد نیز ثبت و ساماندهی شد.
مسئول کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان، تصریح کرد: استان اصفهان با بیش از 330 هزار عضو، بیشترین تعداد اعضا را در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور دارد و 1900 کانون فرهنگی نیز در کل استان به ثبت رسیده است.
نیستانی یادآور شد: امضای مجازی این اعضا برای لبیک گفتن به بیانیه رهبر انقلاب در گام دوم جمع آوری شده تا فعالیت و حرکت ما بر اساس رهنمودهای ایشان و مرامنامه تصویب شده باشد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92390/اصفهان،-رکورد-دار-بیشترین-عضو-کانون‌های-فرهنگی-مساجد-در-کشور
بستن   چاپ