پیام سپاهان
مربی تیم سپاهان:
سپاهان امروز به قلعه‌نویی جواب مثبت داد
جمعه 17 اسفند 1397 - 21:47:53
پیام سپاهان - اصفهان – مربی تیم سپاهان اصفهان گفت: بازیکنان سپاهان امروز به قلعه‌نویی جواب مثبت دادند و تلاش کردند که عملکرد مثبتی از خود نشان دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، میگوئل تکسیرا در نشست خبری پس از پیروزی سپاهان مقابل پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که قبلاً گفته بودم امروز بازی سختی را پیش‌رو داشتیم و می‌دانستیم نباید پشت دفاع خود را فضای خالی بگذاریم. تیم پارس خوب سازماندهی شده بود و از کناره‌ها خوب حمله می‌کرد و می‌دانستیم که از نظر دفاعی باید خیلی خوب تمرکز داشته باشیم.
وی ادامه داد: سعی کردیم در دورانی که صاحب توپ بودیم در وسط زمین تهاجمی باشیم و از کناره‌ها حمله کنیم که بتوانیم از ارسال‌ها و مهاجمان خود استفاده کنیم و توانستیم در دقایق پایانی نیمه نخست به گل برسیم.
مربی تیم سپاهان تصریح کرد: در نیمه دوم با تغییراتی که در تیم پارس به وجود آمد و تعویض‌های این تیم، بازیکنان فیزیکی با بازی مستقیم وارد زمین شدند و ما توانستیم از جلو پرس کرده و بازی را تحت کنترل بگیریم اما با این حال، امروز بازی خوبی انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم که بازیکنان ما در این بازی می‌خواستند که جواب مثبتی به تیم و مربی خود بدهند و به دنبال آن بودیم که امروز به پیروزی برسیم و به نظرم این پیروزی حق تیم ما بود.
تکسیرا با اشاره به حضور 12 هزار هوادار در ورزشگاه نقش‌جهان گفت: ابتدا از هوادارانی که در ورزشگاه آمده بودند، تشکر می‌کنم اما سکوهای خالی ورزشگاه نقش‌جهان بدجوری توی ذوق می‌زند و امیدوارم 40 هزار هوادار در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشته باشد زیرا لیاقت تیم ما این است که هواداران بیشتری در این زمینه حضور داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ما تا پایان می‌جنگیم و سعی می‌کنیم هدف خود را بازی به بازی انجام داده و به آن برسیم.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92394/سپاهان-امروز-به-قلعه‌نویی-جواب-مثبت-داد
بستن   چاپ