پیام سپاهان
نقی‌زاده: کسب سهمیه سخت است
شنبه 18 اسفند 1397 - 02:26:58
پیام سپاهان - بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: ما همیشه تلاش کرده‌ایم بالای جدول بمانیم، امسال هم تلاش می‌کنیم که تا پایان فصل بالای جدول بمانیم. کسب سهمیه سخت است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، میثم نقی‌زاده پس از شکست تیمش برابر سپاهان از هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خوبی بود و هر دو تیم خوب بازی کردند. سپاهان در یک غافلگیری توانست به ما گل بزند. به سپاهان و هواداران این تیم تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانند تا پایان فصل نتایج خوبی بگیرند. ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی را تا آخرین بازی‌های این فصل به دست آوریم و تیممان بالای جدول باشد.
وی در خصوص داوری این دیدار گفت: داوری عالی بود، بیژن حیدری از داوران خوب است و در این دیدار هم خیلی خوب سوت زد، بالاخره فوتبال است.
وی افزود: با 10 نفره شدن تیم، شرایط کمی سخت شد. سپاهان هم حفظ موقعیت کرد؛ اما در این شرایط باز هم توانستیم یکی، دو موقعیت به دست آوریم در هر صورت فوتبال است و باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم بهتر استفاده کنیم تا بعد افسوس نخوریم.
نقی زاده تصریح کرد: با تعویض‌هایی که در خلال بازی انجام دادیم، قصد داشتیم تیم تقویت شود؛ اما متاسفانه دوباره مصدوم داشتیم. اخراجی که داشتیم به ضرر تیم شد.
بازیکن پارس جنوبی گفت: از بین تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ برتر سه، چهار تیم سرمایه‌گذاری خوبی کردند و بازیکنان خوبی دارند. ما همیشه تلاش کرده‌ایم بالای جدول بمانیم، امسال هم تلاش می‌کنیم که تا پایان فصل بالای جدول بمانیم. کسب سهمیه سخت است و ما برای رسیدن به این هدف تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92399/نقی‌زاده--کسب-سهمیه-سخت-است
بستن   چاپ