پیام سپاهان
نوری: امیدوارم مسئولین تیم را از این موقعیت خارج کنند
شنبه 18 اسفند 1397 - 2:27:00 AM
ایسنا
پیام سپاهان - کاپیتان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اشاره به این‌که تیم اوضاع مالی خوبی ندارد، گفت: امیدوارم مسئولین به فکر باشند و تیم را از این موقعیت خارج کنند.
  محمد نوری پس از شکست مقابل سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود، به باشگاه سپاهان بابت این استادیوم خوب و چمن مطلوبی که دارد تبریک می‌گویم؛ وضعیت نقش‌جهان کیفیت بازی را بالا می‌برد.
وی افزود: سپاهانی‌ها از تنها موقعیت که داشتند استفاده کردند، ما هم می‌توانستیم برنده شویم ولی تیم سپاهان برنده بود و به آن‌ها تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: البته که بازی در مقابل سپاهان و گرفتن امتیاز از آن‌ها سخت است. اما تیم ما همه تلاش خود را کرد. شاید اگر 10 نفره نمی‌شدیم، می‌توانستیم گل خورده را جبران کنیم؛ یا شاید آن صحنه که من توپ را با سر زدم و به دست بازیکن سپاهان برخورد کرد، می‌توانست پنالتی باشد. درهرصورت در پایان بازی این سپاهان بود که پیروز میدان شد.
کاپیتان تیم پارس جنوبی جم با اشاره به وضعیت تیمش گفت: اوضاع مالی خوبی نداریم، البته قول داده‌اند قبل از عید شرایط مالی تیم سروسامان دهند. تیم ما روی زمینی بازی می‌کند که چمن باکیفیتی ندارد. امیدوارم مسئولین به فکر باشند و تیم را از این موقعیت خارج کنند.
نوری با اشاره به کسب دو قهرمانی در این استادیوم با سپاهان، خاطرنشان کرد: سپاهان همیشه برای من تیم عزیزی بوده است و خاطرات خیلی خوبی در این استادیوم با هواداران سپاهان دارم. امیدوارم روز به روز سپاهان بهتر شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/92403/نوری--امیدوارم-مسئولین-تیم-را-از-این-موقعیت-خارج-کنند
بستن   چاپ