پیام سپاهان
سلیمی: تقویت شعور معنوی و وجدان اخلاقی کلید حل مشکلات کشور است
شنبه 18 اسفند 1397 - 2:38:17 PM
ایسنا
پیام سپاهان- اصغر سلیمی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری معروف به گام دوم انقلاب و تاکید بر گسترش شعور معنوی و وجدان اخلاقی در جامعه بیان کرد: ما باید در امور روزمره و مسئولیت‌هایی که به ما محول شده است، وجدان اخلاقی را پررنگ کنیم به عبارت دیگر خدا را ناظر بر اعمال خود بدانیم. قطعاً اگر ما وجدان اخلاقی که همان بعد نظارتی درونی انسان است را پررنگ‌تر کنیم و در کنار آن شعور معنوی خود را افزایش دهیم می‌توانیم خیلی از مسائل و مشکلاتی که با آن روبه رو هستیم را برطرف کنیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه اظهار کرد: اگر هر یک از افراد جامعه مسئولیتی که به آنها محول شده را به نحو احسن انجام دهمد و در انجام وظایفشان وجدان و شعور اخلاقی و معنوی را در نظر بگیرند، قطعاً خیلی از موانع و مشکلات کشور برطرف می‌شود. رهبر انقلاب نیز با نگاه ریزبینانه به این موضوع پرداخته‌اند.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تصریح کرد: از آنجا که دین ما اسلام است و خداوند را در تمام لحظات حاضر و ناظر بر اعمال خود می‌دانیم ترویج وجدان اخلاقی و شعور معنوی از نکات کلیدی است که مسئولان و مردم باید به آن توجه داشته باشند.

این عضو فراکسیون امید مجلس در پایان تاکید کرد: صدا و سیما می‌تواند نقش مؤثری در ترویج وجدان اخلاقی و شعور معنوی در قالب ساخت برنامه‌های مفید در سطح جامعه ایفا کند. از سوی دیگر اگر مسئولان در عمل خود این موضوع را نشان دهند و در ادارات شاهد شفاف سازی باشیم گام مؤثری در راستای ترویج این امر برداشته‌ایم. تشویق افرادی که به نحو احسن کار خود را انجام می‌دهند و از وجدان اخلاقی بالایی برخوردار باشند نیز در ترویج این موضوع مؤثر است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92418/سلیمی--تقویت-شعور-معنوی-و-وجدان-اخلاقی-کلید-حل-مشکلات-کشور-است
بستن   چاپ