پیام سپاهان
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان:
5 هزار اصله نهال در کاشان توزیع می‌شود
شنبه 18 اسفند 1397 - 16:48:23
پیام سپاهان - کاشان - مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان از توزیع پنج هزار اصله نهال در کاشان به مناسبت روز درختکاری خبر داد.

حمیدرضا ممیز در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه به مناسبت روز درختکاری پنج هزار اصله نهال رایگان در کاشان توزیع می‌شود، اظهار داشت: گونه‌های این نهال کاج، نارون، زیتون سبز، اکالیپتوس و گونه‌های مقاوم با آب و هوای کاشان است که طی دو روز چهارشنبه پانزدهم و جمعه هفدهم اسفند در بین شهروندان کاشانی توزیع می‌شود در حالی که توزیع درخت به صورت مستمر توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان در حال انجام است.
وی با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بین ادارات، مدارس و آحاد مردم کاشان نیز نهال توزیع شده است، افزود: طی این مدت هر روز 500 اصله نهال توزیع می‌شود که این میزان نهال توزیع شده جدای از گل‌های فصلی رایگانی است که در اختیار شهروندان کاشانی قرار می‌گیرد به نحوی که سعی شده است به هر شهروند کاشانی حداقل پنج اصله نهال درخت داده شود.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کاشان با بیان اینکه توزیع رایگان نهال‌های درخت از آذرماه آغاز شده است، ابراز داشت: در سال جاری به طور تقریبی 10 هزار مترمربع فضای سبز به بهره برداری رسید و تا پایان سال نیز 30 هزار مترمربع بوستان به بهره برداری می‌رسد.
وی با بیان اینکه بوستان قلم دارای 18 هزار متر مربع وسعت است، گفت: بوستان نابینایان تا دو هزار متر مربع وسعت دارد که تا 10 روز آینده به بهره برداری می‌رسد و بوستان دیگری نیز در حاشیه اتوبان کاشان - قم با وسعت 17 هزار متر مربع است که تا یک هفته دیگر به بهره برداری می‌رسد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92438/5-هزار-اصله-نهال-در-کاشان-توزیع-می‌شود
بستن   چاپ