پیام سپاهان
با حمایت صندوق کارآفرینی امید:
بهره برداری یک واحد تولیدی دام و طیور در اصفهان آغاز شد
شنبه 18 اسفند 1397 - 22:15:15
پیام سپاهان - اصفهان - یک واحد تولیدی دام و طیور با حمایت صندوق کارآفرینی امید روز شنبه با حضور جمعی از مسوولان در شهر ورزنه واقع در شرق اصفهان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور در این مراسم گفت : تلاش ما بر این است که کمک کنیم تمام زنجیره تولید همچون کشتارگاه، عرضه میدان دام، فراآوری شیر و لبنیات در این منطقه را تامین مالی کنیم.
اصغر نورالله زاده افزود: این واحد تولیدی برای دامداری های کوچ باید نقش پشتبیان خوبی را داشته باشد و همانند یک لوکوموتیو که واگن ها را به سمت خود حمل می کند این واحد تولیدی چنین نقشی را ایفا می کند.
وی اظهار امیدواری کرد با هماهنگی مدیرکل کار و تعاون اجتماعی استان در قالب یک طرح تمام واحدهای ین روستا را احیا کنیم.
نورالله زاده با اشاره به موضوع سرمایه در گردش در این طرح ها تصریح کرد: سعی می کنیم در این راستا اقدام های مناسبی را انجام دهیم و این طرح را تکمیل نماییم.
بخشدار ورزنه با قدردانی از حضور مسوولان در منطقه افزود: در این منطقه 30 سال سرمایه گذاری وجود نداشت و اگر هم کسی برای سرمایه گذاری اقدام می کرد با توجه به مشکلات اقتصادی کاری صورت نمی گرفت.
صادقی با بیان اینکه این منطقه نیاز به حمایت و توجه مسوولان دارد، گفت : طرح تولیدی دام و طیوردر ابتدا با 200 عضو تشکیل شد و اکنون اعضای این طرح به 400 نفر رسید که توسط نیروهای مردمی و خود بخش ورزنه با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید پا گرفت که اهمیت دارد.
مدیر عامل شرکت دام طیور سپاهان گفت: این واحد در سال 1390 با یک مجموعه خانگی راه اندازی شد.
وی با اشاره به این موضوع که در منطقه بن رود(ورزنه) حدود هزار و 400 دامداری کوچک وجود دارد که حدود 60درصد آنها با 50 درصد ظرفیت تولید کار می کنند و یا تعطیل هستند.
زارعی افزود : برای این شرکت پنج میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شد که بخشی از آن توسط صندوق کارآفرینی امید و بخش دیگر آن را اعضای این تعاونی تامین کردند.
وی ادامه داد : در این شرکت بسته بندی گوشت، فرآوری لبنیات، کشتارگاه دام و میدان عرضه دام را خواهیم داشت که نیاز به تسهیلات بیشتر داریم.
م/س- 6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92448/بهره-برداری-یک-واحد-تولیدی-دام-و-طیور-در-اصفهان-آغاز-شد
بستن   چاپ