پیام سپاهان
لیگ قهرمانان آسیا:
تیم فوتبال ذوب آهن عازم دبی شد
شنبه 18 اسفند 1397 - 22:16:13
پیام سپاهان - اصفهان- تیم فوتبال ذوب آهن ایران عصر امروز برای مصاف با تیم النصر عربستان عازم دبی شد.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ذوب آهن ایران هفته گذشته در اولین بازی خود برابر الزورا عراق، از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 را با تساوی بدون گل به پایان رساندند.
این تیم باید روز دوشنبه از بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان باید در دبی به مصاف تیم النصر عربستان برود و به همین دلیل عوامل این تیم عصر امروز ایران را به مقصد امارات ترک کردند.
تیم فوتبال ذوب آهن که در رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور نتوانستند نتایج خوبی بگیرند چشم به آسیا دوختند تا در این رقابت ها به عنوان یکی از سه نماینده شایسته ایران بتوانند نتایج خوبی را کسب کنند.
این تیم در این رقابت ها با تیم های الزورا عراق، الوصل امارات و النصر عربستان هم گروه هستند.
تیم النصر عربستان که در این رقابت ها بازی اول خود را به الوصل امارات با یک گل در کشور امارات واگذار کرد به دنبال پیروزی در این دیدار است.
از سوی دیگر ذوب آهن اصفهان در اولین بازی خود در ورزشگاه فولادشهر اصفهان در مقابل الزورا متوقف شد و این بازی با تساوی بدون گل پایان یافت.
دیگر دیدار این گروه نیز عصر فردا بین تیم های الزورا عراق و الوصل امارات در کربلا برگزار می شود و تا حدودی پس از دیدارهای فردا عیار تیم ها در گروه مشخص خواهد شد.
ذوب آهن اصفهان که سابقه نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد و بازیکنانش از تجربه کافی نیز برخوردار هستند در دیدار پلی اف این رقابت ها مقابل الغرافه قطر توانستند در خانه حریف پیروز شوند، با این حساب در دیدار برابر حریف عربستانی نیز به دنبال سه امتیاز هستند تا بتوانند خود را به صدر جدول گروه اول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برسانند.
از بازی های هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن روز دوشنبه از ساعت 19:15 دقیقه در دبی به مصاف تیم النصر عربستان می رود.
/6026/ 8114

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92451/تیم-فوتبال-ذوب-آهن-عازم-دبی-شد
بستن   چاپ