پیام سپاهان
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان:
کیفیت ضامن توسعه صنعت است
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:39
پیام سپاهان - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: کیفیت ضامن توسعه صنعت و تولید است و در واقع تحقق مشتری مداری است.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اسرافیل احمدیه صبح امروز (یکشنبه) در دومین همایش حمایت از مصرف‌کنندگان، اظهار کرد: تمام آحاد جامعه مصرف‌کننده هستند، چراکه روزانه تمام نیازهای خود را در زمینه تأمین کالا خریداری و مورد استفاده قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: مصرف آخرین حلقه از فرایند تولید و جایی است که محصول نهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این چرخه و فرایند تولید حقوق قابل‌توجهی برای مصرف‌کنندگان قابل‌ تصور است که عموماً این حقوق در قانون حمایت از مصرف‌کنندگان ذکر شده است.
رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان اصفهان تصریح کرد: حقوق مصرف‌کنندگان از جمله موضوعاتی است که در سال‌های اخیر به صورت چشمگیری در مراتب گوناگون اقتصادی و اجتماعی مطرح است؛ اگرچه این قانون از قدمت زیادی برخوردار نیست، اما در بسیاری از مواقع مورد توجه و حمایت مردم قرار دارد.
وی با بیان اینکه اختصاص دادن یک روز از سال به این قانون به دلیل اهمیت آن است، گفت: با تصویب قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تشکل‌های انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، پیشرفت و توسعه کشور در زمینه‌های تولید محقق شده ‌است.
احمدیه تأکید کرد: علاوه بر حمایت‌های دولت در خصوص حقوق مصرف‌کنندگان حضور تشکل‌های مردم‌نهاد تأثیر به سزایی خواهند داشت و کیفیت ضامن توسعه صنعت و تولید و در واقع تحقق مشتری مداری است.
به گزارش ایسنا، در پایان دومین جشنواره تقدیر از حامیان حقوق مصرف‌کنندگان استان از بیست‌وچهار شرکت حامی مصرف‌کنندگان با اهدا لوح سپاس، تقدیر شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92490/کیفیت-ضامن-توسعه-صنعت-است
بستن   چاپ