پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
در موضوع گردشگری، بخش‌ها فعالیت یکدیگر را خنثی نکنند
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:44
پیام سپاهان - استاندار اصفهان گفت: باید با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های بین المللی در اصفهان، بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اصفهان را برای جذب گردشگران خارجی به کار گیریم.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای امور بین الملل استان، اظهار کرد: با توجه به جایگاه مهم استان در سطح بین الملل، مدیران ذیربط باید براساس پروتکل‌ها و سیاست‌های وزارت خارجه اقدام نمایند.
استاندار اصفهان با بیان اینکه در امور بین الملل استان باید ضوابط و چارچوب‌های نظام مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای استان در بخش‌های مختلف بایستی در جهت افزایش مراودات و گردشگری گام برداریم.
رضایی با اشاره به لزوم گسترش روابط فرهنگی و اجتماعی و همچنین علمی و دانشگاهی ادامه داد: نباید تنها بر روی روابط سیاسی بین کشورها تمرکز شود و باید سفرها در قالب اتاق بازرگانی و دانشگاه‌ها، هنرمندان گسترش یابد.
وی با تاکید بر اینکه باید فضای بیشتر برای فعالیت تورهای گردشگری فراهم شود، تصریح کرد: برگزاری هفته‌های فرهنگی اصفهان در کشورهای مختلف و بالعکس می‌تواند در تعاملات فرهنگی تاثیرگذار باشد.
رضایی تاکید کرد: باید ضمن صیانت از ارزش‌ها بتوانیم تدابیر لازم را برای گسترش مراودات به کار بگیریم.
استاندار اصفهان با اشاره به برگزاری مراسم گرامی داشت روز اصفهان و جشن‌های ملی و مذهبی، گفت: باید در این مراسم‌ها به ابعاد شخصیتی بزرگان دین و انقلاب و شخصیت‌های بزرگ ملی کشور نیز پرداخته شود.
وی از آمادگی اصفهان برای میزبانی از تورگردان ها و شرکت‌های تورگردانی بین المللی خبر داد و افزود: باید با برگزاری همایش‌ها و برنامه‌های بین المللی در اصفهان، بتوانیم توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اصفهان را برای جذب گردشگران خارجی بکار گیریم.
عباس رضایی با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف نباید فعالیت‌های یکدیگر را خنثی نمایند، افزود: باید همدل و همزبان و با هم افزایی بیشتر و احترام به سلیقه‌های مختلف در راستای توسعه استان به ویژه صنعت گردشگری در اصفهان تلاش کنیم.
مدیرارشد استان با اشاره به اینکه توسعه فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در حال پیگیری است و اقدامات موثری در حال انجام است، تاکید کرد: در برنامه‌های مرتبط با امور بین الملل باید پروتکل‌ها و سیاست‌های وزارت خارجه در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.
استاندار اصفهان با اشاره به بازگشایی زاینده رود در ایام نوروز با دستور رئیس جمهور محترم با محفوظ ماندن سهم آب کشاورزان غرب و شرق، خاطرنشان کرد: این امر علاوه بر افزایش مسافران در ایام نوروز، باعث افزایش نشاط و شادابی در مردم خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92494/در-موضوع-گردشگری،-بخش‌ها-فعالیت-یکدیگر-را-خنثی-نکنند
بستن   چاپ