پیام سپاهان
هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا 2019
ذوب‌آهن به دنبال صدرنشینی در آسیا
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:50
پیام سپاهان - هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار می‌شود که تیم ذوب‌آهن ایران در گروه A این رقابت‌ها روز دوشنبه از ساعت 19:15 به‌وقت‌ ایران در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی به مصاف النصر عربستان می‌رود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، سبزپوشان ایران که هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا با وجود بازی خوبی که در برابر الزورا عراق ارائه دادند، نتیجه بهتر از تساوی بدون گل کسب نکردند. دیگر بازی این گروه در هفته نخست بین دو تیم الوصل امارات و النصر عربستان برگزار شد که الوصلی ها با یک گل به پیروزی رسیدند و صدرنشین گروه شدند.
تیم ذوب‌آهن اصفهان که رفته‌رفته با علیرضا منصوریان به شرایط خوبی برگشته است، قصد دارد با پیروزی در این بازی و کسب 3 امتیاز خود را به صدر جدول نزدیک کند. سبزپوشان آخرین دیدار خود در لیگ را نیز با نتیجه یک بر صفر بر پدیده مشهد غلبه کردند. آن‌ها باانگیزه مضاعف شنبه‌شب وارد دبی شدند. بهترین خبر برای ذوبی‌ها رفع مصدومیت کریستین اوساگوآنا، مهاجم نیجریه‌ای آن‌هاست که می‌تواند تأثیر بسزایی در این بازی بگذارد.
از سوی دیگر تیم النصر عربستان که بازی هفته گذشته خود را به تیم الوصل واگذار کرد بدون امتیاز تیم آخر جدول است و قصد دارد با گرفتن حداقل امتیاز از این دیدار، از شرایط امتیازی نسبت به تیم‌های دیگر گروه عقب نماند. النصری ها نیز آخرین بازی لیگ کشور خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند جایگاه دومی خود در جدول لیگ عربستان را حفظ کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، همچنین "کواک مان" داور هنگ‌کنگی وظیفه قضاوت این دیدار را به عهده دارد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92497/ذوب‌آهن-به-دنبال-صدرنشینی-در-آسیا
بستن   چاپ