پیام سپاهان
رانندگان سرعت اصفهان معرفی شدند
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:54
پیام سپاهان - قهرمانان آخرین راند مسابقات سرعت استان اصفهان اعلام شدند.
به گزارش ایسنا - منطقه اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، احمد بازوبندی رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: آخرین راند مسابقات اتومبیلرانی سرعت، قهرمانی استان اصفهان در سال جاری، یادبود قهرمان "فقید جلال چنگیز" و "محمد قمیشیان" با حضور قهرمانان برجسته استان از شهرهای آران و بیدگل، شهرضا، شاهین‌شهر و اصفهان به میزبانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، زیر نظر کمیته سرعت این هیئت پیست نقش‌جهان برگزار شد.
در بین برگزاری کلاسها حرکات نمایشی دریفت با خودرو توسط قهرمان کشور مهرداد صفری و حرکات نمایشی موتورسیکلت سنگین توسط قهرمان اصغر مکتوبیان جلوهٔ خاصی به مسابقات بخشید.
ایمان زیرک مسئول کمیته اتومبیلرانی هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان گفت: در این رقابت شرکت‌کنندگان در 4 کلاس پراید مقدماتی، پژو 206 مقدماتی، پژو 405 اختصاصی و پراید اختصاصی به رقابت پرداختند و هدف از برگزاری این مسابقه بالا نگه‌داشتن سطح کیفی قهرمانان کشوری استان اصفهان، تشکیل کلاسهای مقدماتی، جذب استعدادهای جدید و درنهایت پرورش و آماده‌سازی آن‌ها جهت اعزام به مسابقات کشوری است.
وی افزود: قبل از مسابقه تست فنی توسط کمیته فنی و تایم گیری توسط کمیته داوران انجام شد که ترتیب ایستادن ورزشکاران در خط استارت مستلزم کسب کمترین زمان بوده است.
وی ادامه داد: خوشبختانه این دوره از مسابقات حادثه‌ای در برنداشت و تمام شرکت‌کنندگان با اختلاف کمی نسبت به هم جایگاه‌های قهرمانی را تصاحب کردند.
ایمان زیرک با اشاره به بحث داوران و مربیان دلسوز ناظر به مسابقات که اکثراً در شرایط بد آب‌وهوا چه در گرمای طاقت‌فرسای تابستان چه در سرمای استخوان سوز زمستان به بهترین شکل قضاوت می‌کنند گفت: تیزبینی و درایت داوران در این مسابقات حساس همیشه باعث شده، شرکت‌کنندگان با کمترین خطا و اعتراض مسابقه را پایان دهند و این درایت باعث حداقل شدن خطاهای منجر به برخورد می‌شود.
لیست نفرات برگزیده به ترتیب کلاس
قهرمانان کلاس پراید اختصاصی:
مهرداد صفری
مهران شیروانی
ابراهیم فاتحی
قهرمانان کلاس پژو 405
مهرداد صفری
مهران شیروانی
ابراهیم فاتحی
قهرمانان کلاس پراید
معصومه سالاری
سحر آذر کیش
مهدی نوروزی
قهرمانان کلاس 206
ارسلان علیزاده
محسن یوسفیان
ستار احمدی
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92503/رانندگان-سرعت-اصفهان-معرفی-شدند
بستن   چاپ