پیام سپاهان
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
جشنواره گل سپاهان مقابل آذرخش/ خانه بدوشی تنها نماینده تهران
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:55
پیام سپاهان - تیم فوتبال بانوان سپاهان با حساب هفت بر صفر آذرخش تهران را شکست داد.
به گزارش ایسنا، دیدار دو تیم آذرخش تهران و سپاهان اصفهان در هفته اول نیم فصل دوم لیگ فوتبال بانوان با حساب 7 بر صفر به نفع سپاهان به پایان رسید.
نماینده اصفهان در نیمه نخست کاملاً بر بازی مسلط بود و 6 بار دروازه آذرخش را باز کرد. در نیمه دوم هم یک بار دیگر دیگر گلزنی کرد. پنج گل این دیدار را هاجر دباغی به ثمر رساند. مریم رهیده و شقایق روزبهان دو گل دیگر این تیم را زدند.
حاشیه‌های بازی:
بازی در استادیوم بعثت که منطقه‌ای دور از مرکز شهر بود برگزار شد و همین موضوع امکان حضور تماشاگران را سخت کرده بود. تنها دو نفر از مادران فوتبالیست‌های آذرخش برای تشویق این تیم تهرانی در ورزشگاه حضور داشتند.
تنها نماینده تهران در هفته لیگ پایانی نیم فصل اول و شب قبل از مسابقه با شهرداری سیرجان هم محل مسابقه خود را تغییر داد و بازی این هفته هم در ورزشگاهی دیگر برگزار شد. با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد این تیم هنوز مشکل ورزشگاه دارد.
حدود 10 تماشاگر اصفهانی در ورزشگاه بودند. که دو نفر از آنها با هزینه شخصی به تهران آمده بودند تا تیم شأن را تشویق کنند.
زمین فوتبال اسکوربوردی نداشت تا دقیقه بازی و گل‌های تیم‌ها مشخص باشد. به همین دلیل هواداران گاهی از روی سکو فریاد می‌زدند و از ناظر بازی نتیجه را می‌پرسیدند.
یکی از بازیکنان تیم آذرخش مصدوم شد و مادر این ورزشکار مجبور شد با آژانس او را به بیمارستان ببرد چون باشگاه قصد انتقال بازیکن مصدوم به بیمارستانی خصوصی را داشت که کل هزینه‌های آن با خانواده ورزشکار بود.
در دقایق پایانی نیمه دوم چند مرد که به نظر می‌رسید در بخشی از این مجتمع ورزشی تمرین می‌کردند با حضور در روی سکوها سپاهان را تشویق کردند که ناظر فدراسیون از آنها خواست استادیوم را ترک کنند. این در حالی است که نزدیک به 10 مرد دیگر در اطراف زمین و حتی روی سکوها حضور داشتند.
سرمربی تیم آذرخش تهران دو هفته است که روی نیمکت این تیم ننشسته است و هدایت تیم آذرخش در این بازی را یک مربی مرد بر عهده داشت که از روی جایگاه تماشاگران تیم را راهنمایی می‌کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92504/جشنواره-گل-سپاهان-مقابل-آذرخش--خانه-بدوشی-تنها-نماینده-تهران
بستن   چاپ