پیام سپاهان
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان در نشست با مدیران ورزشی:
آکادمی علوم ورزشی لوافان در کشور پیشرو است
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:17:56
پیام سپاهان - رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان می‌گوید مرکز آکادمی علوم ورزشی لوافان اصفهان که به‌صورت هیئت‌امنایی و توسط هیئت پزشکی ورزشی اداره می‌شود، گفت: این مرکز مشاور علمی هیئت‌های ورزشی محسوب می‌شود که می‌تواند موجب تعالی ورزش استان را فراهم آورد و در کشور پیشرو است.
به گزارش خبرنگار ایسنا- منطقه اصفهان، احمد باقری مقدم در نشست هم‌اندیشی با مدیران ورزشی استان اصفهان به‌منظور ارائه خدمات آکادمی علوم ورزشی استان اصفهان، این آکادمی را در کشور کم‌نظیر و پیشرو دانست و اظهار کرد: این مجموعه با اندیشه خیرخواهانه خانواده لوافان احداث‌شده و به‌صورت هیئت‌امنایی اداره می‌شود و هیئت پزشکی ورزشی نیز بهره‌بردار آن است و با توجه به برخورداری از تجهیزات مختلف در کشور پیشرو و پیشگام است و حتی از مرکز ایفمارک نیز ازلحاظ امکانات و تجهیزات جلوتر است.
وی افزود: یکی از اهداف مهم این آکادمی را افزایش بنیه علمی ورزش استان اصفهان است. در کنار آن پیشگیری از مصدومیت‌ها، انجام تست‌های پزشکی ورزشی و ارائه خدمات برای تمرینات و ورزش گروه‌های خاص مانند، مادران باردار، بیماران خاص، بیماران دیابت و ... از دیگر اهداف این مجموعه است، همچنین در این مرکز استعدادیابی و دوره‌های آموزشی نیز با آخرین متد علمی برگزار می‌شود.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان آکادمی علوم ورزشی لوافان به‌نوعی پاتوق علمی جامعه ورزش استان اصفهان تعبیر کرد که منجر به ارتقا سطح علمی ورزش خواهد شد.
باقری مقدم تصریح کرد: انتظار داریم از این مجموعه علمی ورزشی که در کشور پیشتاز است، با استقبال بیشتر هیئت‌های ورزشی استان اصفهان مواجه شود.
وی تاکید کرد: با توجه به اهداف خیریه‌ای مرکز، هیئت‌های ورزشی نگران هزینه‌ها نباشند، به‌طورقطع شرایطی پدید آمده است که هیئت‌ها از این آکادمی می‌توانند به‌عنوان ارزش‌افزوده علمی در برنامه‌های خود، استفاده کنند.
وی اظهار کرد: آکادمی علوم ورزشی لوافان در خلاقیت‌های دانش‌بنیان و حوزه‌های مهندسی ورزش هم می‌تواند گروه‌های علاقه‌مند و جوانان خلاق و تحصیل‌کرده را گرد هم آورد تا با تولید فکر و اندیشه زمینه بهتری برای ارتقا سطح علمی ورزش استان اصفهان به وجود آید.
باقری مقدم گفت: این آکادمی، مرکزی برای مشاوره علمی هیئت‌های ورزشی استان اصفهان است که با معاینات پزشکی ورزشی، تست‌های مختلف، ارزیابی‌های ورزشی، درواقع خانه علمی ورزش استان اصفهان است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92505/آکادمی-علوم-ورزشی-لوافان-در-کشور-پیشرو-است
بستن   چاپ