پیام سپاهان
دادستان آران و بیدگل خبر داد:
افزایش 80 درصدی کلاهبرداری های اینترنتی در آران و بیدگل
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:18:05
پیام سپاهان - آران و بیدگل - دادستان آران و بیدگل از افزایش 80 درصدی کلاهبرداری‌های اینترنتی در آران و بیدگل در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سید محمد جوادی پیش از ظهر یک‌شنبه در جلسه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اظهار داشت: حضور بدون توجیه پای دستگاه‌های خودپرداز و خالی شدن حساب‌ها و همچنین پاسخ به پیامک‌های مشکوک و تبلیغاتی و واریزهای بدون سند اینترنتی از جمله کلاهبرداری‌های اینترنتی در آران و بیدگل است.
وی با اشاره به اینکه مردم باید آگاهی و اطلاع خود را در رابطه با کلاهبرداری‌های اینترنتی افزایش دهند، افزود: مردم شهرستان به پیامک‌ها مؤسسات خیریه و عتبات و عالیات و همچنین پیامک‌های مشکوک جعلی با عنوان‌های مرتبط با حج و زیارت توجه نکنند.
دادستان آران و بیدگل در ادامه از فعال شدن اداره تعزیرات در آران و بیدگل نیز خبر داد و گفت: این اداره دو شنبه و چهارشنبه هر هفته برای نظارت بر قیمت‌ها در آران و بیدگل فعال شد.
جوادی با اشاره به اینکه قصد بر آن است که اداره تعزیرات به صورت مستقل در تمام روزهای هفته در آران و بیدگل فعال باشد، بیان داشت: با توجه به قیمت بالای اجناس ضروری مردم، نظارت بر فروش این کالاها ضروری است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92513/افزایش-80-درصدی-کلاهبرداری-های-اینترنتی-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ