پیام سپاهان
در هفتادمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان؛
افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در اصفهان تصویب شد
يکشنبه 19 اسفند 1397 - 20:18:08
پیام سپاهان - اصفهان - در هفتادمین نشست علنی شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش نرخ کرایه حمل و نقل‌ عمومی در اصفهان به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار مهر ، لایحه پیشنهاد نرخ‌های کرایه انواع تاکسی‌های شهری در سال 1398 ضمن اعلام نظر در کمیسیون‌های تلفیق، حمل و نقل و فناوری اطلاعات و امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
نرخ کرایه تاکسی در اصفهان با رأی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به صورت میانگین به میزان 22 درصد افزایش یافت، در این لایحه آورده شده است که قیمت تاکسی در کورس اولیک هزار تومان و از کورس دوم به بعد افزایش 800 تومانی تصویب شده است.
قیمت بلیت مترو نیز به یک هزار تومان رسید
با رأی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان قیمت بلیت مترو اصفهان یک هزار تومان شد.
لایحه پیشنهاد تعیین قیمت بلیت قطار شهری در سال 98 ضمن بررسی در کمیسیون حمل و نقل و فناوری اطلاعات و کمیسیون تلفیق در هفتادمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.
بر این اساس قیمت پیشنهادی شهرداری اصفهان در خصوص نرخ بلیت مترو یک هزار تومان بود که با رأی اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان به تصویب رسید.
بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان افزایش نرخ بلیت مترو از اول فروردین ماه اجرایی خواهد شد.
همچنین قرار است شهرداری در خصوص دادن تخفیف به گروه‌های مختلف از جمله دانش‌آموزان، دانشجویان، جانبازان و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی بسته پیشنهادی را تا مرداد ماه سال آینده به شورای شهر ارائه دهد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92518/افزایش-نرخ-کرایه-حمل-و-نقل-عمومی-در-اصفهان-تصویب-شد
بستن   چاپ