پیام سپاهان
آشنایی با حریف ذوب آهن؛
دومین تیم دقیق و دقیق‌ترین بازیکن آسیا مقابل تیم منصوریان
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 13:04:05
پیام سپاهان - تیم فوتبال ذوب آهن باید در هفته دوم لیگ قهرمانان برابر تیمی قرار بگیرد که دومین تیم دقیق هفته اول این مسابقات بود.

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم فوتبال ذوب آهن از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب میهمان النصر عربستان است و این دیدار به میزبانی امارات برگزار می‌شود.
شاگردان علیرضا منصوریان گرچه در اولین دیدارشان برابر نماینده عراق متوقف شدند، اما توانستند آمارهای خوبی از خود به جای بگذارند. ذوبی ها در هفته اول مالک ترین تیم مسابقات بودند و حریف امشب آنها یکی از دقیق‌ترین تیم‌های آسیا در هفته اول است.
النصر عربستان در هفته اول این مسابقات در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب الوصل شد اما با این حال آنها با 534 پاس صحیح بعد از «ملبورن ویکتوری» استرالیا و « اوراوا رد دیاموندز » ژاپن سومین تیم پاسور آسیا بودند و با 86 درصد دقت در پاس به همراه ملبورن ویکتوری بعد از اوراوا ، دومین تیم دقیق هفته اول مسابقات بودند.
در تیم دقیق و پر پاس النصر، «عبدالله الخیبری » با 95 درصد دقت در پاس، دقیق‌ترین بازیکن هفته اول رقابتها بود. هافبک 22 ساله عربستانی که با پیراهن شماره 17 برای این تیم بازی می‌کند مقابل الوصل 87 پاس صحیح ارسال کرد و از نظر تعداد پاس صحیح فقط یک بازیکن به اسم « ریوتا موریواکی » بازیکن تیم اوراوا 5 پاس صحیح بیشتر از او داده است.
« فهد بن جمیه » هافبک 23 ساله النصر دریبل‌زن‌ترین بازیکن این تیم است. در تیمی که به طور کلی بازیکنانش کم دریبل می‌زنند، این بازیکن با 3 دریبل موفق تکنیکی‌ترین بازیکن آنهاست. بازیکنان النصر مجموعاً در بازی اولشان 8 دریبل موفق را ثبت کردند.
همین بازیکن تکنیکی، درگیرترین و قدرتی‌ترین بازیکن النصر در هفته اول مسابقات هم بود. « فهد بن جمیه » در بازی نخست تیمش 15 بار در دوئل با بازیکنان حریف شرکت کرد که 12 بار از این نبردها موفق بیرون آمد تا قدرتی ترین بازیکن تیمش در هفته اول باشد.
حریف عربستانی ذوب آهن به طور کلی تیم خشنی نیست و آنها در بازی اول در مجموع 10 بار مرتکب خطا شدند که بیشترین سهم را مدافع سمت چپشان یعنی «عبدالرحمان العبید » با 4 خطا دارد. اما در بازی نخست النصر یکی از همین خطاها در محوطه جریمه رخ داد که داور اعلام ضربه پنالتی کرد.
تنها بازیکنان اخطاری النصر در بازی اول عبدالرحمان العبید و عبدالعزیر الجبرین بودند که این آمار نشان می‌دهد به طور کلی النصر تیم خشنی نیست.
بازی تیم‌های النصر و ذوب آهن از ساعت 19:15 امشب در امارات برگزار می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92552/دومین-تیم-دقیق-و-دقیق‌ترین-بازیکن-آسیا-مقابل-تیم-منصوریان
بستن   چاپ