پیام سپاهان
با حضور استاندار :
30 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تیران افتتاح شد
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 21:30:21
پیام سپاهان - اصفهان- 30 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری تیران با صرف بالغ بر 90 میلیارد ریال اعتبار روز دوشنبه با حضور استاندار اصفهان به بهره برداری رسید.
به گزارش ایرنا، پارک محله، سرویس بهداشتی و نمازخانه، خیابان کشی و آسفالت معابر، پروژه احیا بافت فرسوده و احداث معابر دسترسی، آزادسازی جاده تیران به سامان و دفع آب های سطحی از جمله این طرحهاست که با حضور عباس رضایی استاندار اصفهان افتتاح شد.
باغ بانوان از مهمترین این طرح ‌ها بود که این مکان تفریحی در زمینی به وسعت 500 مترمربع و هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال برای تفریح و ورزش بانوان این شهر احداث شده است.
شهردار تیران با اشاره به اینکه فعالیت های عمرانی در شهر در حال اجراست، گفت: ساماندهی پیاده روها بلوار اصلی و احیا بافت فرسوده از مهمترین این اقدامات است.
پیمان شکرزاده ادامه داد: 10 طرح شامل احیا بافت فرسوده، توسعه معابر و جاده ها، اصلاح هندسی، نصب المان شهری، احداث پارک و توسعه فضای سبز برای سال آینده با اعتباری افزون بر 180 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی یادآورشد : برای اجرای این طرح ها بخش خصوصی و وزارت راه و شهرسازی با شهرداری همکاری دارند.
طرح بازآفرینی شهری و احیا بافت فرسوده در منطقه سرپل تیران تصویب شده و این اقدام به رونق ساخت و ساز و احیا هسته مرکزی شهر منجر می شود.
استاندار اصفهان عصر دوشنبه به تیران و کرون سفر و از شهر زیر زمینی کردعلیا و چشمه مرغاب و منطقه صنعتی رضوانشهر و همچنین با خانواده شهید سلیمی از شهدای حمله تروریستی زاهدان دیدار کرد.
افتتاح پروژه های مدیریت شهری از برنامه های دیگر استاندار به این شهرستان بود.
شهرستان تیران و کرون با بیش از 72 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
‎عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در سفر یکروزه شهرستانی خود، از جاده در حال احداث دهق - میمه بازدید کرد.
‎این مسیر به طول 36 کیلومتر با سرمایه گذاری یک خیر ساخته می شود.
‎استاندار اصفهان همچنین از کلینیک در حال احداث امام حسین(ع) این شهر و مجموعه تولیدی ریسندگی پایا جین واقع در شهرک صنعتی علویجه و کلینیک امام سجاد(ع) دهق بازدید کرد.
‎منطقه مهردشت در شهرستان نجف آباد دارای دو شهر و 10 روستاست که شهر دهق با 15 هزار نفر پر جمعیت ترین شهر منطقه و پس از آن علویجه با جمعیت 12 هزار و 500 نفر دومین شهر منطقه است.
‎همچنین هشت روستا در تابعه شهر دهق و 2 روستا در تابعه شهر علویجه می باشد که شهرک های صنعتی دهق و علویجه و ناحیه صنعتی حسین آباد ، هسنیجه، خونداب و اشن از قطب های اقتصادی این منطقه می باشد.
‎منطقه مهردشت ( دهق و علویجه) در 80 کیلومتری غرب اصفهان است.
7131/6026/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92555/30-طرح-عمرانی-و-خدماتی-شهرداری-تیران-افتتاح-شد
بستن   چاپ