پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
بهبود فضای کسب و کار پیشنیاز توسعه شهرهاست
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 21:30:22
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان گفت: چنانچه فضای کسب و کار و اشتغال و تولید در شهرها فراهم شود سرمایه‌گذاران برای ایجاد دیگر زیرساخت‌ های اقدام می‌ کنند و این به توسعه مناطق می انجامد.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در جریان بازدید از مجموعه تولیدی و ریسندگی بهار ریس اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: ارتقای فضای تولید و کسب و کار، ایجاد زیرساختهای درمانی، شهری و امور گردشگری در شهرها فراهم می کند.
وی ادامه داد: شهرهای دهق و علویجه در غرب اصفهان مناطق نمونه ای از حیث تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می رود و دیگر شهرهای استان می توانند این دو را به عنوان الگوی مناسب خود برگزیند.
استاندار اصفهان ادامه داد : تلاش و نشاط در واحدهای صنعتی این دو شهر مشاهده می شود و فعالان سرمایه گذار خود توانسته اند اشتغالزایی مناسبی در این مناطق پدید آورند.
رضایی خاطرنشان کرد: مجموعه های صنعتی تولید کننده نخ و پارچه در این مناطق پس از برجام با ارتباط با کشورهای دیگر ، ماشین آلات و تجهیزات خود را به روز کردند و بدون وابستگی به دیگر کشورها توانسته اند زمینه تولید و صادرات را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: فعالان بخش خصوصی دهق و علویجه در کنار تولید خدمات ارزنده‌ای نظیر تاسیس خانه سالمندان، کلینیک و مجموعه های گردشگری را مهیا کرده اند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: قهرمانان واقعی تولید کنندگان بخش خصوصی هستند.
رضایی درباره جاده مواصلاتی اصفهان دهق علویجه گفت: 15 کیلومتر از این محور بهره برداری شد و مابقی آن طی روزهای آینده آماده می شود.
‎عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در سفر یکروزه شهرستانی خود، از جاده در حال احداث دهق - میمه بازدید کرد.
‎این مسیر به طول 36 کیلومتر با سرمایه گذاری یک خیر ساخته می شود.
‎استاندار اصفهان همچنین از کلینیک در حال احداث امام حسین(ع) این شهر و مجموعه تولیدی ریسندگی پایا جین واقع در شهرک صنعتی علویجه و کلینیک امام سجاد(ع) دهق بازدید کرد.
‎منطقه مهردشت در شهرستان نجف آباد دارای دو شهر و 10 روستاست که شهر دهق با 15 هزار نفر پر جمعیت ترین شهر منطقه و پس از آن علویجه با جمعیت 12 هزار و 500 نفر دومین شهر منطقه است.
‎همچنین هشت روستا در تابعه شهر دهق و 2 روستا در تابعه شهر علویجه می باشد که شهرک های صنعتی دهق و علویجه و ناحیه صنعتی حسین آباد ، هسنیجه، خونداب و اشن از قطب های اقتصادی این منطقه می باشد.
‎منطقه مهردشت ( دهق و علویجه) در 80 کیلومتری غرب اصفهان است.
/6026/6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92557/بهبود-فضای-کسب-و-کار-پیشنیاز-توسعه-شهرهاست
بستن   چاپ