پیام سپاهان
رئیس هیئت گلف اصفهان: گلف اصفهان به زودی آوازه فراملی پیدا می‌کند
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 21:32:29
پیام سپاهان - رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: با سرمایه‌گذارانی در حال مذاکره هستیم تا باشگاه‌های خصوصی در این رشته فعالیتشان را آغاز کنند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، کوروش محمدی در همایش تجلیل از قهرمانان و پیشکسوتان گلف استان اظهار کرد: گلف ورزشی مهجور است. برنامه داریم استعدادهای این رشته را به کل ایران معرفی کنیم گلف اصفهان پتانسیل بسیار خوبی دارد.
وی ادامه داد: در این رشته سرمایه‌گذاری نشده؛ اما در گلف شاخصی برای شادی و نشاط مرزی به لحاظ سنی و جنسی وجود ندارد و مورد توجه افراد زیادی در حوزه سیاسی، اقتصادی و... است.
وی افزود: گلف استعدادهای خوبی دارد و تیم اصفهان همچنان در سوپر لیگ کشور با امتیازات خوبی در حال رقابت با رقبای خود است و باوجود محدودیت‌ها هنوز هم استعدادها زنده هستند.
وی اضافه کرد: انگیزه داریم و باید بگویم که می‌خواهیم در حوزه بین‌الملل هم خودمان را اثبات کنیم، در این راستا مسئول کمیته مسابقات حوزه بین‌الملل را منصوب کرده‌ایم تا بتواند فعالیت‌های مرتبط در این زمینه را انجام دهد.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان گفت: به‌زودی دو مربی خارجی برای آموزش به مربیان به اصفهان خواهند آمد و تبادل اطلاعات خواهیم داشت.
وی در خصوص اهمیت زیرساخت‌ها در این رشته، افزود: نگاهمان به سمت زیرساخت‌ها است. البته این بخش مغفول مانده؛ به‌عنوان‌مثال زمین نقش‌جهان نیز با مشکلاتی مواجه شده، اما ورزش گلف اصفهان به‌زودی آوازه فراملی پیدا خواهد کرد.
محمدی اضافه کرد: در بحث آموزش پیگیری‌هایی داشته‌ایم، البته در بحث استعدادیابی گلف افراد بااستعداد و خوبی معرفی‌شده‌اند؛ اما پیگیری‌های بعدی انجام‌نشده است. ادعا نمی‌کنم که تیمی قوی در رده‌های مختلف داریم اما نیاز به ساماندهی دارد تا گروه‌های مختلف سنی هم در استان و شهرستان‌ها داشته باشیم.
وی گفت: با برنامه‌ریزی که داریم در 6 ماهه اول سال 98 بیشتر شهرستان‌های استان در این رشته فعال خواهند شد، اما هنوز درگیر امکانات هستیم. همچنین زمین شهری مینی گلف در سه‌ماهه اول سال 1398 به همت شهرداری منطقه 6 احداث خواهد شد.
وی افزود: مجموعه دیگری هم در سیتی سنتر اصفهان خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم زمین نقش‌جهان را هم بازسازی کنیم.
رئیس هیئت گلف استان اصفهان خاطرنشان کرد: با چند سرمایه‌گذار در حال مذاکره هستیم که باشگاه خصوصی در گلف راه‌اندازی کنند. امروزه یکی از معیارهایی که گردشگران کشوری را برای سفر انتخاب می‌کنند دارا بودن زمین‌های گلف است، به همین دلیل این رشته برای ظرفیت گردشگری اصفهان شاخص خوبی به‌حساب می‌آید.
وی با اشاره به حضور خوب و مؤثر بانوان در این رشته تصریح کرد: امیدواریم در بخش بانوان سرمایه‌گذاری خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در تمام سطوح بانوان فعالیت خوبی داشته باشیم.
محمدی در پاسخ در مورد چمن زمین گلف، گفت: از چمن مصنوعی و موکت گلف استفاده می‌کنیم و اگر شرایط آبی کشور بهتر شود در آینده به ایجاد چمن طبیعی هم می‌توان امیدوار بود.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92570/رئیس-هیئت-گلف-اصفهان--گلف-اصفهان-به-زودی-آوازه-فراملی-پیدا-می‌کند
بستن   چاپ