پیام سپاهان
معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:
شرایط گلف زیبنده ورزشکاران آن نیست
دوشنبه 20 اسفند 1397 - 21:32:31
پیام سپاهان - معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: شرایط گلف زیبنده ورزشکاران آن نیست و باید زیرساخت‌های خوب و مناسبی برای آن ایجاد شود.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان، احسان شاه علی در مراسم تجلیل از پیشکسوتان گلف که امروز عصر در تالار افتخارات سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: اصفهان استانی است که روی ورزش آن حساب می‌کنند؛ اما متاسفانه شرایط گلف در اصفهان به‌هیچ‌عنوان زیبنده این شهر نیست این رشته علاقه‌مندان زیادی دارد که از هر قشری وارد این رشته می‌شوند، بنابراین نشان می‌دهد که برای ورود به آن نیاز به شرایط مالی ویژه‌ای نیست.
وی افزود: به بی‌مهری‌هایی که به این رشته می‌شود، توجه نکنید. باید از این رشته حمایت کرد، البته شاید نتوان زیرساخت‌های مناسبی را سریع مهیا کنیم.
میزبان جام دیپلمات خواهیم بود
دلیران رییس کمیته بین‌الملل هیئت گلف در ادامه این مراسم گفت: هیئت‌های استانی به‌ ندرت کمیته بین‌الملل دارند. ما یکسری مکاتباتی با باشگاه‌های مطرح اروپایی انجام داده‌ایم تا تبادل مربی داشته باشیم.
وی افزود: تلاش می‌کنیم تا بتوانیم جام دیپلمات را در سال 98 در اصفهان برگزار کنیم، همچنین از 2 تیم خوب و مطرح گلف از آلمان و اتریش دعوت می‌کنیم تا تورنمنتی را در اصفهان برگزار کنیم.
وی ادامه داد: گلف رشته جذابی است و رشته‌ای که در بخش توریسم ورزشی و گردشگری می‌توان روی آن حساب کرد.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92573/شرایط-گلف-زیبنده-ورزشکاران-آن-نیست
بستن   چاپ