پیام سپاهان
مدافعان ذوب‌آهن، تیم‌شان را برنده به رختکن فرستادند
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 4:56:04 AM
ایسنا
پیام سپاهان - نیمه اول دیدار النصر عربستان و ذوب‌آهن با پیروزی دو بر یک نماینده ایران به پایان رسید.
  تیم فوتبال ذوب‌آهن از ساعت 19:15 در دیداری از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان رفته است. نیمه اول این دیدار با پیروزی دو بر یک ذوب‌آهن به پایان رسید.
النصری‌ها بازی را پر فشار آغاز کردند و از همان ابتدای بازی خود را به دروازه ذوب‌آهن نزدیک کردند. در نتیجه همین فشار بود که در دقیقه 5 مسابقه، نماینده عربستان با گل جولیانو که پاس زمینی ارسال شده از سمت ارسال را با یک بغل پا آرام به گل تبدیل کرد، یک بر صفر پیش افتاد. بعد از این گل ذوب‌آهنی‌ها سعی کردند بازی را به دست بگیرند اما دفاع منسجم النصر آن‌ها را مجبور می‌کرد که توپ را به جناحین ببرند اما نتوانستند از ارسال‌های خود استفاده کنند. در دقیقه 16 بازی اولین موقعیت جدی شاگردان منصوریان از روی یک حرکت در عمق دفاع حریف شکل گرفت که شوت محکم اوساگونا از کنار دروازه به بیرون رفت. همچنین در دقیقه 28 بازی علیرضا چراغعلی با حرکتی تکنیکی در قلب خط دفاعی النصر، چند بازیکن این تیم را از پیش رو برداشت اما ضربه او را دروازه‌بان النصر راهی کرنر کرد. سرانجام فشارهای ذوب‌آهن نتیجه داد و این تیم در دقیقه 30 روی یک ضربه ایستگاهی و ضربه سر محمد نجات‌مهدی گل تساوی را به ثمر رساند. این نیمه یک گل دیگر هم داشت؛ ذوب‌آهنی‌ها که قصد عقب نشینی نداشتند در دقیقه 39 مسابقه از روی یک پرتاب اوت صاحب موقعیت شدند و توپ سرگردان در محوطه جریمه را وحید محمدزاده از زاویه بسته وارد دروازه النصر کرد.
هر دو گل ذوب‌آهن را در نیمه اول، مدافعان وسط این تیم به ثمر رساندند. النصر هم در این نیمه موقعیت‌های خوبی به دست آورد اما دفاع و دروازه‌بان ذوب‌آهن آن‌ها را دفع کردند.
ترکیب ذوب‌آهن: رشید مظاهری، محمد نجات‌مهدی، وحید محمدزاده، حمید ملکی، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، علیرضا چراغعلی، محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و اوساگونا.
ترکیب النصر: برد جونز، عبدالله مادو، عمر هوساوی، سلطان الغنم، عود خمیس، عبدالعزیز الجبرین، عبدالله الخیبری، حامد المنصور، عبدالله السالم، جولیانو، عبدالرزاق حمدالله.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/92586/مدافعان-ذوب‌آهن،-تیم‌شان-را-برنده-به-رختکن-فرستادند
بستن   چاپ