پیام سپاهان
افزایش 80 درصدی مشارکت مردم کاشان در جشن نیکوکاری امسال
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 11:12:57 AM
مهر
پیام سپاهان- امیرحسین شیخ استرکی در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در کاشان اظهار داشت: همکاران ما در سراسر شهرستان کاشان با ایجاد پایگاه‌های تعبیه شده نسبت به جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی نقدی و غیر نقدی اقدام کردند و مثل همیشه مردم مشارکت پرشوری در این زمینه از خود نشان دادند.

وی ضمن اشاره به میزان هدایای مردمی جمع‌آوری شده افزود: با مشارکت کم نظیر مردم کاشان در برگزاری باشکوه جشن نیکوکاری بیش از پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هدایا و کمک توسط مردن خیر و نوع دوست کاشانی جمع‌آوری شد که نشان دهنده حس نوع دوستی و همدردی مردم این خطه با نیازمندان و ایتام است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان با بیان اینکه این کمک‌ها در بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد، ابراز داشت: همکاران ما در این نهاد با برپایی 30 پایگاه در سطح شهرستان کاشان از جمله مصلی نماز جمعه بقیه الاعظم و 168 مدرسه نسبت به جمع‌آوری هدایا و کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی کاشان اقدام کردند.

وی از افزایش 80 درصدی مشارکت مردم در این دوره از جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در سطح مدارس با نظارت آموزش و پرورش کاشان در اختیار مدیریت و اولیای مدارس در راستای توزیع در اختیار دانش آموزان بی بضاعت این شهرستان قرار گرفت که امیدواریم با این حرکت قدری از دغدغه‌های این قشر مستضعف جامعه کم شود.


http://www.sepahannews.ir/fa/News/92599/افزایش-80-درصدی-مشارکت-مردم-کاشان-در-جشن-نیکوکاری-امسال
بستن   چاپ