پیام سپاهان
شیران خبر داد:
تمرکز بیشتر روی زیرساخت‌های ورزشی کارگری در سال آینده
سه شنبه 21 اسفند 1397 - 16:27:09
پیام سپاهان - رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان می‌گوید با توجه به برنامه‌ریزی که داریم تلاش می‌کنیم در سال آینده تمرکز بیشتری روی تقویت زیرساخت‌های ورزشی کارگری و پرداختن به تمامی ابعاد ورزش کارگری باشد.
جواد شیران در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: سال جاری، سال بسیار پرکار برای ورزش کارگری اصفهان بود. تا این لحظه بیش از 13 رویداد کشوری را در دو بخش آقایان و بانوان میزبان بودیم و این در سطح کشور یک رکورد محسوب می‌شود. این 13 رویداد ازجمله هزار رویدادی است که در سال 97 در برنامه‌های هیئت در سطح کشور بوده و آن‌ها را عملیاتی کردیم از آموزش گرفته تا مسابقات و این یعنی هیئت ورزش کارگری سال پرکار و بسیار پویایی را داشته است و البته در کنار آن برنامه و مسابقات استانی را نیز برگزار کردیم.
وی افزود: با توجه به این‌که این هیئت خود به‌نوعی یک اداره ورزش محسوب می‌شود تمامی رشته‌هایی که در سطح کشور در آن فعال هستیم در هیئت نیز تحت عنوان کمیته و انجمن فعال هستند و در سطح بالایی برنامه‌های خود را اجرا می‌کنند. با توجه به برنامه هایی که اجرایی کردیم در بررسی هیئت های استانی که توسط وزارت ورزش و فدراسیون صورت گرفت هئیت ورزش کارگری استان اصفهان رتبه نخست کشوری را به خود اختصاص داد.
وی ادامه داد: توجه بیشتر به ورزش بانوان کارگر و خانواده‌های کارگران و همچنین ارتقا سطح دانش مربیان ازجمله برنامه‌هایی بود که در سال جاری توجه بیشتری به آن داشتیم. تشکیل دبیرخانه دائمی اتحادیه زنان کارگر در تهران یکی از اتفاقات خوب و مثبت در عرصه کارگران زن به‌ویژه در بخش ورزشی بوده است.
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان با اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی بانوان کارگر در اصفهان گفت: اولین دوره این المپیاد سال گذشته در کرمان بود اما امسال تعداد رشته‌ها و شرکت‌کنندگان رشد چشمگیری داشت و این نشان می‌دهد که ورزش جای خود را در بین زنان کارگر باز کرده است. ادغام مسابقات قهرمان کشوری با مسابقات اتحادیه ورزش کارگری به‌طورقطع در رشد و بالا رفتن سطح کمی و کیفی مسابقات تأثیر بسیاری خواهد داشت و از سال آینده تمامی مسابقات تحت عنوان مسابقات اتحادیه ورزش کارگران زن برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: با توجه به مسائل و مشکلات اقتصادی که درگیر آن هستیم اگر اوضاع در سال آینده نیز به همین روال باشد باید با برنامه‌ریزی به دنبال راهکارهایی باشیم که بتوانیم برنامه‌هایی که داریم را با حداقل بودجه با همان کیفیت برگزار کنیم.
شیران تاکید کرد: شعار ما افزایش سلامت مساوی است با افزایش بهره‌وری و برای رسیدن به این شعار با همکاری و تعاملی که با زیرمجموعه‌ها داشتیم ورزش را به داخل کارخانجات و مراکز تولیدی بردیم که بازخورد بسیار خوبی مشاهده کردیم و سعی می‌کنیم این برنامه را با جدیت و رفع ایرادات در سال آینده نیز دنبال کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتقاد ما براین است که هزینه کردن در بخش ورزش کارگری همانند سرمایه‌گذاری است که روندان به سمت سود است و به‌نوعی زیرساخت‌های یک کارخانه را تقویت کردیم تا راندمان و بهره‌وری بیشتر و بهتری داشته باشیم.
رئیس هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در خصوص برنامه‌های سال آینده هیئت گفت: علاوه بر پوشش تمامی رشته‌هایی که داریم در تمامی ابعاد از آموزش تا تشکیل تیم و اعزام و برگزاری مسابقات، تمرکز بیشتری بر روی تقویت زیرساخت‌ها به‌ویژه در رشته‌هایی که امکاناتی دران نداریم است ازجمله تکمیل استخر مجموعه ورزشی قدس، زیباسازی مجموعه کارگری چهارباغ و ساخت یک یا دو سالن اختصاصی در رشته‌هایی که دو رشته‌ای که قول ساخت فضای اختصاصی آن را به ورزشکاران این رشته دادیم.

انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92626/تمرکز-بیشتر-روی-زیرساخت‌های-ورزشی-کارگری-در-سال-آینده
بستن   چاپ