پیام سپاهان
لغو برگزاری مسابقات قوی‌ترین مردان زورخانه‌ای ایران در آران و بیدگل
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 9:35:50 AM
ایسنا
پیام سپاهان- مجید اسلامی نژاد اظهار کرد: با وجود آماده شدن تمام مراحل برای برگزاری مسابقات در آران و بیدگل اما این مسابقات به دلیل نبود هماهنگی میان عوامل اجرایی آن لغو شد. از چند هفته پیش قرار بود مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در آران و بیدگل برگزار شود و حتی عوامل اجرایی به شهرستان عزیمت کردند.

وی افزود: نماینده فدراسیون چند روز قبل به آران و بیدگل عزیمت کرد و در جلسه هماهنگی با حامی مسابقات،  شرکت فرش کاخ به صورت شفاهی شروط این شرکت را برای اجرای برنامه طبق قرارداد توافقی طرفین قبول کرد و با اصرار حامی برنامه مبنی بر مکتوب کردن قرارداد راضی به نگارش نشدند و قول شفاهی را سند دانستند.

رئیس هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی آران و بیدگل، گفت: تمام عوامل اجرایی روز جمعه آمدند و روز شنبه صحنه و جایگاه را برای برگزاری مسابقات آماده کردند، ولی شنبه شب نماینده فدراسیون با شرایط اسپانسر مبنی بر پخش کلیپ معرفی شرکت و اسپانسر برنامه، مستند شهرستان و دعوت از مهمانان موافقت نکرد و تمام برنامه‌ها به یک باره برهم خورد و مسابقات به طور کلی لغو شد.

اسلامی نژاد ادامه داد: پس از این اتفاق حامی مسابقات پیشنهاد مالی بیشتر برای برگزاری مسابقات را داد ولی مورد قبول واقع نشد تا مهم‌ترین مسابقات کشوری در این شهر برگزار نشود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92644/لغو-برگزاری-مسابقات-قوی‌ترین-مردان-زورخانه‌ای-ایران-در-آران-و-بیدگل
بستن   چاپ