پیام سپاهان
تولیدکنندگان بخش خصوصی قهرمانان واقعی‌اند
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 11:03:55 AM
ایسنا
پیام سپاهان- عباس رضایی در جریان بازدید از مجموعه تولیدی و ریسندگی بهار ریس اصفهان، بهبود فضای کسب و کار را پیش‌نیاز توسعه شهرها برشمرد و اظهار کرد: اگر فضای کسب و کار و اشتغال و تولید در شهرها فراهم شود، سرمایه‌گذاران برای ایجاد دیگر زیرساخت‌ها اقدام می‌کنند و این به توسعه مناطق می‌انجامد.

وی افزود: با ارتقای فضای تولید و کسب و کار، زیرساخت‌های درمانی، شهری و امور گردشگری در شهرها فراهم می‌شود.

رضایی با اشاره به اینکه شهرهای دهق و علویجه در غرب اصفهان مناطق نمونه‌ای از حیث تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می‌روند، ادامه داد: دیگر شهرهای استان می‌توانند این دو شهر را به عنوان الگوی مناسب خود برگزیند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه تلاش و نشاط در واحدهای صنعتی این دو شهر مشاهده می‌شود، افزود: فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران توانسته‌اند اشتغالزایی مناسبی را در این مناطق ایجاد کنند.

وی یادآور شد: مجموعه‌های صنعتی تولید کننده نخ و پارچه در این مناطق پس از برجام با ارتباط با کشورهای دیگر، ماشین آلات و تجهیزات خود را به روز کردند و بدون وابستگی به دیگر کشورها توانسته‌اند زمینه تولید و صادرات را فراهم کنند.

استاندار اصفهان با اعلام اینکه قهرمانان واقعی تولید کنندگان بخش خصوصی هستند، تصریح کرد: فعالان بخش خصوصی دهق و علویجه در کنار تولید، خدمات ارزنده‌ای نظیر تأسیس خانه سالمندان، کلینیک و مجموعه‌های گردشگری را به انجام رسانده‌اند.

رضایی به جاده مواصلاتی اصفهان، دهق و علویجه نیز اشاره و اظهارکرد: 15 کیلومتر از این محور بهره برداری شد و مابقی آن طی روزهای آینده آماده می‌شود.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92657/تولیدکنندگان-بخش-خصوصی-قهرمانان-واقعی‌اند
بستن   چاپ