پیام سپاهان
پشتوانه سازی و تربیت بازیکن رویکرد اصلی والیبال اصفهان است
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 19:42:34
پیام سپاهان - اصفهان - رییس هیات والیبال استان اصفهان گفت: تربیت و آموزش بازیکن، پشتوانه سازی برای تیم ها و موفقیت در رقابت های مختلف ؛ رویکرد اصلی این هیات به شمار می رود.
به گزارش ایرنا، تیمور باجول روز چهارشنبه در نشست خبری در محل این هیات افزود: در استان اصفهان بالغ بر 10هزار والیبال آموز از رده سنی 7 تا 25 سال در 200 کانون این رشته را فرا می‌ گیرند که بی شک مهره هایی برای سال‌های آینده خواهند بود.
وی به اهمیت آموزش داوران و مربیان اشاره کرد و گفت: دوره‌های مختلف مربیگری، دانش افزایی در این منطقه به خوبی برگزار شد و از لحاظ تعداد داوران ملی، پس از تهران در بین سایر استان ها مقام اول را داریم.
رییس هیات والیبال استان اصفهان گفت: حضور 191 تیم با یک هزار و 910 بازیکن در مسابقات آتیه سازان استان اصفهان حائز اهمیت است و به غیر از آن در سال 97 افزون بر چهار هزار نفر بازیکن در 348 مسابقه مختلف نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان شرکت کردند.
وی به حضور ملی پوشان اصفهانی در تیم های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: هم اکنون 6 بازیکن از اصفهان در تیم بزرگسالان بانوان حضور دارند و در تیم جوانان چهار نفر و در تیم نوجوانان 3 در تیم ملی توپ می‌زنند و فریبا صادقی نایب رئیس این هیات نیز به عنوان مربی تیم ملی فعالیت می‌کند.
رییس هیات والیبال استان اصفهان تصریح کرد: در تیم بزرگسالان مردان نیز سه بازیکن ملی ‌پوش از اصفهان بطور ثابت بازی می کنند و یک بازیکن نیز عضو تیم ب است.
وی با اشاره به موفقیت های تیم های اصفهان در رویدادهای کشوری گفت: دختران اصفهان در مسابقات نوجوانان و جوانان 2 مقام قهرمانی و در مسابقات امیدها مقام دوم را به دست آورد همچنین تیم ذوب آهن و نامی نو دو تیم حاضر در سوپر لیگ بانوان توانستند مقام های قهرمانی و سوم را به خود اختصاص دهند.
باجول گفت: صعود تیم سپاهان از دسته یک والیبال ایران به سوپر لیگ این نقطه عطفی در والیبال این منطقه به شمار می رود و آغازی برای درخشش های والیبال این منطقه است و همچنین قهرمانی تیم باریج اسانس کاشان در دسته یک والیبال بانوان و حضور در سوپر لیگ نیز شرایط این رشته را بهبود خواهد بخشید.
رییس هیات والیبال استان اصفهان نقش این استان در تیم های متعدد ملی را پررنگ ارزیابی کرد و افزود: از فدراسیون میخواهیم میزان حمایت خود را از این منطقه که جزو پشتوانه های اصلی تیم ملی به شمار می ‌رود، افزایش دهد.
وی در پاسخ به ایرنا در رابطه با درآمدها و هزینه های هیات گفت: شفافیت مالی در درآمد زایی، هزینه ها و اقدامات از جمله سرفصل های این هیات به شمار می‌رود و میزان درآمد این مجموعه در سال جاری بالغ بر سه میلیارد و 630 میلیون و هزینه ها حدود 3 میلیارد و 700 میلیون ریال بود.
رییس هیات والیبال استان اصفهان گفت: سپاهان در سالن 25 آبان برای مسابقات در سوپرلیگ به میدان می رود و از این مجموعه می توان برای اردوهای تیم ملی و یا مسابقات بین المللی و آسیایی استفاده کرد.
6022 / 6020

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92679/پشتوانه-سازی-و-تربیت-بازیکن-رویکرد-اصلی-والیبال-اصفهان-است
بستن   چاپ