پیام سپاهان
رییس هیئت والیبال استان اصفهان:
افرادی مغرضانه می‌خواهند تیشه به ریشه والیبال اصفهان بزنند
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 19:42:52
پیام سپاهان - رییس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: بعضی افراد متاسفانه مغرضانه قصد دارند تیشه به ریشه والیبال اصفهان بزنند و حتی در این وضعیت نیز این افراد فشارهای خودشان را کم‌ نخواهند کرد.
به گزارش خبرنگار ایسنا_ منطقه اصفهان، تیمور باجول ظهر امروز(چهارشنبه) در خصوص فعالیت های این هیئت، اظهار کرد: با توجه به تقویم فدراسیون و هیئت والیبال که در اختیار داشتیم به تمام اهداف موجود در تقویم دست یافته‌ایم.
وی در رابطه با ملی پوشان اصفهانی تیم والیبال ادامه داد: شش بانو در تیم ملی بزرگسال، 4 ملی پوش در تیم ملی نوجوانان، سه ملی پوش در تیم نوجوانان، سه ملی پوش در تیم ملی بزرگسالان آقایان و اخیرا نیز فریبا صادقی به کادر تیم ملی والیبال افزوده شده است. 
باجول با اشاره به مقام های کسب شده در سال 97 این هیئت، گفت: قهرمانی نوجوانان و جوانان و مقام دوم رده سنی امید، قهرمانی در سوپر لیگ بانوان توسط تیم ذوب آهن، سومی تیم نامی نو و تیم باریج اسانس کاشان با قهرمانی در لیگ یک بانوان جواز حضور در سوپر لیگ را کسب کردند که نشان از ظرفیت بالای اصفهان می دهد.
وی افزود: در سال 97 تیم والیبال سپاهان تشکیل شد و به سوپر لیگ نیز صعود کرد که نقطه عطفی برای والیبال اصفهان است. حدود 10 هزار والیبال آموز در 200 آکادمی در سطح استان حضور دارند. همچنین 12دوره داوری برگزار شده است که اصفهان پس از تهران بیشترین داور ملی و بین المللی را دارد. همچنین 14دوره مربیگری و دو کارگاره دانش افزایی در شهر اصفهان برگزار شد.
وی افزود: تنها هیئتی هستیم که بودجه تدوین کردیم این نشان از شفافیت مالی هیئت دارد. تمام اعضا یک ریال دستمزد نمی گیرند و فقط عشق و علاقه است که 6 روز هفته در ساعات اداری مشغول به کار هستند.
رییس هیئت والیبال استان اصفهان تصریح کرد: ولایتمداری، شفافیت و اخلاق سه معیاری است که همیشه ملاک قرار داده‌ام و همکارانم نیز این موارد را رعایت می کنند.درآمد ما امسال 363 میلیون و هشتصد هزار تومان بود و دقیقا هزینه های ما نیز همین مقدار بود. برای سال 98 رشد معقول 20 درصدی را در نظر گرفته‌ایم.
باجول افزود: بعضی افراد متاسفانه مغرضانه قصد دارند تیشه به ریشه والیبال اصفهان بزنند و حتی در این وضعیت نیز این افراد فشارهای خودشان را کم‌ نخواهند کرد. در هر تشکیلاتی این افراد حضور دارند. اگر این افراد خوب هستند در زمین ورزشی نشان دهند ما با هیچ کسی دشمن نیستیم و در هیئت به روی همه باز است.
وی ادامه داد: والیبال اصفهان از لحاظ ساختاری حرف اول را می زند، مشروط بر اینکه حمایت هایی انجام شود. وظایف هیئت طبق تقویم فدراسیون مشخص بوده و تیم‌داری جزء وظایف هیئت نیست. در هرجایی سعی کردم به مردم خدمت کنم زیرا در جبهه ها دیدم که چطور فرزندان این سرزمین جان فشانی کردند.
رییس هیئت والیبال استان اصفهان، اظهار کرد: آموزش و پرورش را نباید فراموش کرد. آن ها باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهند و ما نیز هدایت کننده باشیم. در شرایطی که مدرسه های استان فضای ورزشی آنچنانی ندارند اگر این روند ادامه داشته باشد در آینده دچار مشکلات زیرساختی خواهیم شد.
باجول در رابطه با مشکلات حضور آقایان عکاس و خبرنگار در مسابقات بانوان گفت: برای راحتی حضور آقایان عکاس و خبرنگار برای پوشش مسابقات بانوان باید مکاتبه‌ای با فدراسیون انجام دهیم تا این موضوع در آینده روشن و از شکل اصولی به نتیجه برسد.
وی ادامه داد: از لحاظ ظرفیت وجود سالن والیبال کمبودی نداریم و اداره کل تربیت بدنی نیز قول تحویل سالنی به هیئت را داده‌اند که اگر این اتفاق رخ دهد، کمک شایانی به هیئت شده است. صحبت هایی با فدراسیون انجام داده‌ایم که اصفهان آمادگی برگزاری مسابقات آسیایی را دارد و قول داده‌اند که این اتفاق در سال آینده رخ دهد.
باجول در خصوص انصراف تیم ذوب آهن از حضور در مسابقات آسیایی، اظهار کرد: جوابگوی انصراف تیم بانوان ذوب آهن سعید آذری است. انشاءالله این اتفاق بیفتد و تیم ذوب آهن در‌ مسابقات آسیایی شرکت کند. قصد دارم شخصا با فدراسیون صحبت کنم که اگر هزینه ها را تقبل کنند در مسابقات حضور پیدا کنند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92684/افرادی-مغرضانه-می‌خواهند-تیشه-به-ریشه-والیبال-اصفهان-بزنند
بستن   چاپ