پیام سپاهان
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خبر داد:
پیشروی کویر از شرق استان به سمت شهر اصفهان
چهارشنبه 22 اسفند 1397 - 19:42:57
پیام سپاهان - اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کویر از شرق استان به سمت شهر اصفهان در حال پیشروی است.

حجت الله غلامی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ایجاد کمربند سبز حفاظتی برای شرق شهر اصفهان از اولویت ویژه‌ای برخوردار بود، اظهار داشت: هم اکنون این منطقه ایجاد شده است و شرایط ایجاب می‌کند که برای این اراضی طرحی تهیه شود و انواع پروژه‌های گردشگری برای آن تعریف شد.
وی در خصوص تعیین تکلیف اراضی کشاورزی واقع در خوراسگان گفت: این پهنه حدوداً 100 هکتاری که در وسط شهر اصفهان و در منطقه 15 واقع است بسیار ارزشمند است و نیاز به یک طرح و کار ویژه دارد به گونه‌ای که این طرح برای شهر و استان طرحی ماندگار شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان داشت: محدوده بافت ناکارآمد شهری چهار شهر در دستور کار کمیسیون ماده پنج قرار گرفت و پنج شهر استان که شامل شهرهای رزوه، حبیب آباد، کهریزسنگ، داران، خالدآباد، پیربکران و عسکران هستند در دستور کار کمیته کار راه و شهرسازی قرار گرفت.
غلامی اضافه کرد: برای پنج شهر قهجاورستان، قمصر، نیاسر، طرق رود و بادرود هنوز اقدامی صورت نگرفته و در صورت آماده شدن محدوده بافت ناکارآمد این پنج شهر همه شهرهای استان داری محدوده مصوب خواهند بود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: محدوه بافت ناکارآمد شهری شهرهای خورزوق به مساحت 102 هکتار، زیار 12.5 هکتار، پیربکران 93.2 و دامنه 61 هکتار در این جلسه بررسی و مصوب شد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92689/پیشروی-کویر-از-شرق-استان-به-سمت-شهر-اصفهان
بستن   چاپ