پیام سپاهان
معاون سازمان پدافند غیرعامل :
توطئه دشمنان با وجود تفکر جهاد و شهادت راه به جایی نمی برد
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 15:47:10
پیام سپاهان - اصفهان - معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: توطئه ، نقشه و برنامه های دشمنان برعلیه نظام اسلامی با وجود تفکر جهاد و شهادت راه به جایی نمی برد.
به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار غلامعلی حیدری روز پنجشنبه در سی و ششمین یادواره شهدای شهر ونک از توابع سمیرم اصفهان اظهار داشت: پاسداشت راه و منش شهیدان نه فقط در مناسبت روز شهدا، بلکه باید در همه ابعاد زندگی، فعالیت ها و برنامه های ما ساری و جاری باشد.
وی شهید، شهادت و ولایتمداری را از دست آوردهای ارزشمند مکتب تشیع و ایران اسلامی برشمرد و ادامه داد: این راه و مسیر الهی تا جایی پیش رفت که در همین شهر کوچک ونک شاهد تقدیم 100 شهید به نظام و انقلاب اسلامی هستیم.
وی خاطر نشان کرد: هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام (ره) و فداکاری، جانبازی و ایثارگری شهیدان و رزمندگان اسلام تنها مقطعی در تاریخ هزاران ساله کشور است که یک وجب از خاک وطن به دست دشمن نیفتاد.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیر عامل کشور با تاکید بر تبعیت از ولایت و رهبری در ادامه راه انقلاب بویژه در گام دوم افزود: نباید از فشار و تحریمها ترسید بلکه باید با تکیه بر فضل خداوند و توان داخلی جهادگرانه کار کرد و کوشید.
سردار حیدری با بیان اینکه شهیدان، اسلام و ایران را نجات دادند اظهار داشت: نجات اسلام و گرایش روزافزون به این دین الهی را امروز در جای جای منطقه و جهان شاهد و ناظریم.
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشورنیز در این یادواره با گرامیداشت روز و یاد شهدا گفت: تکریم شهدا و خانواده آنها وظیفه همگان است.
مهدی جمالی نژاد با بیان اینکه برای چندمین بار است که به سمیرم و شهر ونک سفر کرده است افزود: جای جای خاک پاک استان اصفهان شهیدانی آرمیده اند که دیروز برای دفاع از دین و میهن رفتند و امروز ما باید ادامه دهنده راه آنان با تبعیت از ولایت و آرمان شهدا باشیم.
همزمان با یادواره شهدای شهر ونک، کتاب «شکوفه های سرخ سیب» و «سردارِ عصادار» (شهید اسکندر محمودی) رونمایی شد و فاطمه و مرضیه نجفی نویسندگان این کتاب ها تقدیر شدند.
شهرستان سمیرم 400 شهید به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
6022/ 7147

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92708/توطئه-دشمنان-با-وجود-تفکر-جهاد-و-شهادت-راه-به-جایی-نمی-برد
بستن   چاپ