پیام سپاهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خبر داد؛
آغاز طرح سلامت نوروزی از 25 اسفندماه در کاشان
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 15:50:16
پیام سپاهان - کاشان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند در کاشان خبر داد و گفت: چهار درمانگاه در شهرستان کاشان به صورت شبانه روزی در این ایام به ارائه خدمات می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار مهر ، ابراهیم کوچکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به مشکلات به وجود آمده اخیر برای پرسنل اظهار داشت: امید است امنیت شغلی و سلامت جسمی و روانی را با اقدامات و تمهیدات پیش بینی شده برای شهروندان کاشانی به وجود بیاوریم و در این موضوع رسانه‌ها نقش بسزایی دارند به نحوی این قدرت انکار ناشدنی توانست اتفاقات خوبی را برای ما رقم بزند.
وی ضمن اشاره به پوشش اخبار و شکایات مردمی در حوزه سلامت توسط رسانه افزود: رسانه در توسعه پایدار نقش مهم و بسزایی دارد و اگر دغدغه‌هایی در حوزه‌های سلامت کاشان وجود دارد، می‌توان از طریقه رسانه‌ها اعلام و نتایج را به آحاد مردم اعلام کرد.
آغاز طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند سال جاری تا 17 فروردین سال 98
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از آغاز طرح سلامت نوروزی از 25 اسفند سال جاری تا 17 فروردین سال 98 خبر داد و ابراز داشت: مرکز دیالیز مستقر در بیمارستان اخوان شهرستان کاشان همانند روزهای عادی علاوه بر شهروندان به مسافران نوروزی نیز خدمات ارائه می‌دهند چراکه موضوع دیالیز امری مهم و یکی از امور اساسی نیازمندان به این نوع درمان است.
وی ضمن اشاره به اورژانس پیش بیمارستانی و اورژانس بیمارستانی در کاشان گفت: در درمانگاه‌های شبانه روزی درمان بیماران سرپایی نقش بسزایی را دارند و بر همین اساس دو واحد درمانی در کاشان و یک واحد دیگر در منطقه راوند کاشان شبانه روزی به ارائه خدمات می‌پردازند.
افتتاح درمانگاه باقرالعلوم در منطقه فین کاشان در سال جاری
کوچکی ضمن اشاره به افتتاح درمانگاه باقرالعلوم در منطقه فین کاشان در سال جاری اظهار داشت: این درمانگاه نیز به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت و در همین راستا به برکت وجود دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان بخش خصوصی نیز در ایام نوروز به ارائه خدمات می‌پردازد و همچنین یکی درمانگاه‌های این دانشگاه در شیفت بعدازظهر خدمات تخصصی دندانپزشکی ارائه می‌دهد.
وی از بازرسی مستمر در واحدهای تولیدی ویژه ایام نوروز خبر داد و افزود: پاسخگویی در حوزه غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کاشان از طریق شماره‌های 1490 و 190 امکان پذیر است به نحوی که در ساعات اداری مسئولان شهری شهرستان کاشان و غیر از ساعات اداری مسئولان کشوری پاسخگو هستند.
فعالیت شبانه روزی مرکز پزشکی جوشقان قالی و قمصر کاشان در ایام نوروز
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان از فعالیت شبانه روزی مرکز پزشکی جوشقان قالی و قمصر کاشان در ایام نوروز خبر داد و ابراز داشت: مابقی مراکز به صورت دو شیفت و تک شیفت به ارائه خدمات می‌پردازند و سامانه 190 نیز علاوه بر حوزه غذا و دارو آماده دریافت موارد در حوزه سلامت و بهداشت نیز بوده و مدیریت سلامت نوروزی نیز همکاران ما در اورژانس 115 بر عهده دارند که مرکز آن در بلوار امام رضا (ع) است.
وی ضمن اشاره به ساخت و بهره برداری از پروژه‌های سلامت خیرساز در کاشان گفت: خوشبختانه با نهضت ایجاد شده در این مورد موفق شدیم تا 40 پروژه خیرساز را به بهره برداری رسانده و یا ساخت آن را کلنگ زنی داشته باشیم که این مهم نشان دهنده حجم بالای پروژه‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کاشان است.
کوچکی ضمن اشاره به وجود مشکلات به وجود آمده در حوزه ارائه خدمات به بیماران اظهار داشت: با وجود این مشکلات پیگیری‌های خوبی در مورد وصول مطالبات از طریق وزیر بهداشت انجام و بر همین اساس با پرداخت بخشی از معوقات موفق شدیم تا کارانه یک ماه از پرسنل پرداخت و برخی از کمبودهای دارویی و تجهیزات نیز تأمین شد.
یمارستان شهید بهشتی کاشان خودگردان است
وی ضمن اشاره به ملغی شدن موضوع دریافت فرانشیز از بیماران تأمین اجتماعی افزود: بیمارستان شهید بهشتی کاشان خودگردان است و با رایزنی، تلاش و پیگیری مطالبات خود را دریافت می‌کند تا مردم در گیر این موضوع نشوند.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92722/آغاز-طرح-سلامت-نوروزی-از-25-اسفندماه-در-کاشان
بستن   چاپ