پیام سپاهان
پیشکسوتان و دانشجویان شاخص دانشگاه آزاد شهرضا تجلیل شدند
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 22:59:20
پیام سپاهان - اصفهان- 70 تن از پیشکسوتان و دانشجویان شاخص دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا روز پنجشنبه به مناسبت سی امین سالگرد تاسیس این واحد دانشگاهی تجلیل شدند.
به گزارش ایرنا معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور در مراسم سی امین سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد شهرضا که در محل سالن همایش این دانشگاه برگزارشد، گفت: دانشگاه آزاد زاده انقلاب و دست پرورده امام خمینی (ره) است.
مهدی جمالی نژاد تصریح کرد: نباید اجازه داد فعالیت دانشگاه آزاد که 40 سال در رشد و توسعه کشور سهیم بوده ، متوقف شود اما این دانشگاه نیازمند یک بازخوانی و باز اندیشی است.
وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی در رشد، پیشرفت و توسعه پایدار وتوسعه شهرضا داشته و حیف است که این نقش کمرنگ شود.
معاون عمران و توسعه امور شهری وزیر کشور تصریح کرد: بهتر است در گام دوم و دهه پنجم انقلاب رشد و نمو و جهشی را در دانشگاه آزاد اسلامی ببنیم در حالیکه در 40 سال ابتدای رشد آن بی نظیر بوده است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان نیز در این مراسم با اشاره به صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری گفت: هفتمین محور این بیانیه محوری ترین، بنیادی ترین و اساسی ترین محور بوده متوجه دانشمندان و دانشگاهیان است.
حجت‌الاسلام عباسعلی حیدری تصریح کرد: باید تلاش کنیم دانشگاهمان تمدن ساز باشد و نباید مقلد و چشم انتظار کمک غربی ها باشیم تا اگر خواستند به ما کمک کرده یا کمک نکنند و عقب بمانیم .
وی افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به پا خاست و با تلاش شبانه روزی و مجاهدت خستگی ناپذیر از غربیان در پیشرفت جلو زد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در شانزدهم اسفندماه سال 1367 با 25 دانشجوی رشته فیزیک کار خود را آغاز کرد و اکنون چهار هزار دانشجوی این دانشگاه در 15 رشته دکترا، 65 رشته کارشناسی ارشد و 35 رشته کارشناسی تحصیل می‌کنند.
شهرستان شهرضا 70کیلومتری جنوب اصفهان قرار دارد.
پ/7144

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92730/پیشکسوتان-و-دانشجویان-شاخص-دانشگاه-آزاد-شهرضا-تجلیل-شدند
بستن   چاپ