پیام سپاهان
استاندار اصفهان:
حفظ سرمایه های اجتماعی ضروری است
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 22:59:26
پیام سپاهان - اصفهان- استاندار اصفهان با بیان اینکه اعضای شورای مشورتی استان با ارائه فکر و ایده های کاربردی برای حل مشکلات استان گام بر می دارند، گفت: سرمایه های اجتماعی دارایی ما هستند که باید آن ها را حفظ کرده و قدر بدانیم.
به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز پنجشنبه در سومین جلسه شورای مشورتی و توسعه پایدار استان در سالن جلسات استانداری از جلسه شورای مشورتی به عنوان اتاق فکر یاد کرد و افزود: باید فکر ها در این جلسات متمرکز شود تا هیچ مشکلی را در استان اصفهان شاهد نباشیم.
وی با بیان اینکه باید واقع گرا باشیم اظهارداشت : باید در حد توان فکری و اختیارات و با برنامه ریزی صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات گام برداریم.
استاندار اصفهان با تاکید بر استفاده از ظرفیت های استان در راستای جذب توریست و گردشگر خاطرنشان کرد: باید در این خصوص برنامه توسعه ای تدوین شود.====
وی با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر جاری شدن آب در نوروز 98 اظهار داشت: این امر در راستای ایجاد امید و نشاط در جامعه تاثیر فراوانی خواهد داشت.
رضایی با بیان اینکه باید با آینده نگری، حرکتی رو به جلو داشته باشیم، افزود: با تقویت نقاط قوت و ضعف و رفع کاستی باید به اهداف توسعه ای دست پیدا کنیم.
معاون امور هماهنگی اقتصادی توسعه منابع استانداری اصفهان افزود: مسائل جلسه شورای مشورتی و توسعه پایدار استان به 2 دسته زیربنایی، اقتصادی و اجتماعی تقسیم می شود که باید بر روی این مسائل وقت بیشتری گذاشته شود.
حسن قاضی عسگر بیان کرد: طبق آمار موجود در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان 53 ستاد و کارگروه، معاونت عمرانی 27 ستاد و کارگروه و معاونت اقتصادی 19 ستاد کارگروه وجود دارد که باید از تمامی ظرفیت ها به کار گرفته و از آنها استفاده و اصلاح شود.
به گزارش ایرنا، شورای مشورتی و توسعه پایدار استان توسط عباس رضایی استاندار فعلی اصفهان شکل گرفته و سید مهدی ابطحی رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان نائب رئیس این شورا است.
استانداری اصفهان در صدد است با تشکیل شورای مشورتی توسعه پایدار استان و استفاده از نخبگان و اندیشمندان در این مسیر گام بردارد.
6.5 درصد جمعیت کشور را استان اصفهان به خود اختصاص داده است.
9913/

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92731/حفظ-سرمایه-های-اجتماعی-ضروری-است
بستن   چاپ