پیام سپاهان
ایستگاه هجدهم لیگ برتر بسکتبال
پیروزی آسمان‌خراشان ذوب‌آهن برابر پگاه
پنجشنبه 23 اسفند 1397 - 23:02:01
پیام سپاهان - بسکتبالیست‌های ذوب‌آهن هفته هجدهم لیگ برتر را با برتری مقابل پگاه تهران در دیداری خانگی پشت سر گذاشتند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در چهارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر بسکتبال مردان تیم ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی خانگی از ساعت 16 در ورزشگاه خانگی خود ملت اصفهان میزبان تیم پگاه تهران بود که در پایان میهمانش را با نتیجه 80 بر 73 مغلوب کرد.
شرح بازی:
کوارتر اول این بازی را هر دو تیم خوب آغاز کردند، اما این سفید پوشان اصفهانی بودند که در دو دقیقه پایانی اندکی اختلاف ایجاد کردند تا این کوارتر با نتیجه 20 بر 14 به سود آن‌ها به پایان برسد.
در دومین کوارتر بازی، ذوبی‌ها بودند که بازی بهتری از خود به نمایش گذاشتند و اکثر حمله‌های آن‌ها به‌خصوص پرتاب‌های 3 امتیازی عماد سلمانی و ایمان زندی وارد سبد شد تا پگاهی‌ها نیمه اول را با نتیجه 39 بر 28 به تیم ذوب‌آهن واگذار کرده باشند.
پگاهی‌ها که قصد جبران نتیجه را داشتند ابتدای کوارتر سوم را بهتر بازی کردند و اختلاف را کم کردند اما باز هم شاگردان کوهیان بودند که این کوارتر را با نتیجه 59 بر 44 پیروز شدند.
کوارتر پایانی بازی، شاگردان محمدی منش تلاش کردند اختلاف را کاهش دهند و ذوبی‌ها می‌خواستند پیروز این دیدار خانگی شوند. تیم تهرانی دقایق پایانی بازی با دفاع من تو من میزبانش را مجبور به اشتباه کرد. در پایان این تیم ذوب‌آهن بود که توانست با نتیجه 80 بر 73 پیروز میدان باشد و با پیروزی در آخرین ایستگاه سال 97 به استقبال بهار برود.
حواشی:
- هواداران اصفهانی استقبال آن‌چنانی از این بازی نکردند ولی چند تن از لیدرهای ذوب‌آهن به‌خوبی تیمشان را تشویق می‌کردند.
- در پنجمین دقیقه کوارتر دوم بازی درگیری‌های لفظی میان لیدرهای ذوب‌آهن و شماره 4 تیم پگاه صورت گرفت که بازیکن پگاه در پایان کوارتر به سمت آن‌ها رفت و عذرخواهی کرد. هواداران ذوب‌آهن نیز وی را تشویق کردند.
- رشید مظاهری، ارسلان مطهری و برخی از بازیکنان تیم فوتبال ذوب‌آهن که پس از دیدار بسکتبال در چمن مجموعه ملت تمرین داشتند، دقایق آخر مسابقه را از نزدیک مشاهده کردند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92740/پیروزی-آسمان‌خراشان-ذوب‌آهن-برابر-پگاه
بستن   چاپ