پیام سپاهان
امام جمعه موقت اصفهان:
چرا برخی به دنبال کم کردن بودجه موشکی هستند
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:34:59
پیام سپاهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: در کشورهای همسایه جنگ و خونریزی است و امنیت کشورمان در خطر است، در این شرایط چگونه برخی ها به دنبال کم کردن بودجه موشکی و اجرای FATF و ضعیف کردن قدرت نیروهای مسلح هستند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه در آخرین جمعه سال 97 و در آستانه سال نو هستیم، اظهار کرد: بسیاری از خانواده های مستضعف و فقیر نیازمند کمک رسانی هستند، ما به عنوان براداران مسلمان باید به آنها کمک کنیم .
وی افزود: یکی از نشانه های متقین این است که دوستی شان باید مانند دوستی میثم تمار باشد که با وجود اینکه نحوه مرگ خود را از زبان امام علی(ع) شنید، اما بازهم در راه اسلام باقی ماند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در روزهای پایانی سال باغات و شکوفه ها احیا می شوند و این از نشانه های ورود به سال جدید است، افزود: خداوند در قرآن می فرماید که قیامت نیز این چنین است و انسان ها که از خاک و گل مرده درست شده اند، دوباره در قیامت خداوند آنها را زنده خواهد کرد.
میر دامادی تصریح کرد: البته بزرگترین شبهه ای که مخالفان درباره معاد دارند این است که زنده شدن انسان ها بعد از هزاران سال در روز قیامت غیر ممکن است.
وی ادامه داد: اکنون که وضع اقتصادی کشور خوب نیست و فاصله طبقاتی وجود دارد، باید به خانواده های نیازمند کمک کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان خاطر نشان کرد: درست است که ریشه مشکلات اقتصادی کشور به تحریم ها و دشمنان مربوط می شود، اما بی توجهی مسئولان نیز در این امر بی تاثیر نبوده است.
میردامادی ادامه داد: البته عمده مشکلات ما به دلیل فاصله گرفتن از خداوند است زیرا امید و توکلمان را از خداوند قطع می کنیم، به جای اینکه توکل و توجه به الطاف خداوند کنیم تصمیم گرفتیم طرح هایی را آماده و با آمریکا و اروپا توافق کنیم تا مشکلاتمان را آنها برطرف کنند.
وی با اشاره به انتصاب شایسته حجت الاسلام رییسی به ریاست قوه قضاییه افزود: از قوه قضاییه انتظار داریم در برابر همه دزدی ها و غارتگری های بیت المال بیاستند .
امام جمعه موقت اصفهان گفت: با توجه به آمار اعلام شده توسط فرمانده نیروی انتظامی استان در سال گذشته یک هزار و سه نفر بر اثر رانندگی فوت شدند. به نفع خودمان است که سبقت نگیریم و امید می رود در سال جدید در این زمینه تخلفات کمتری رخ دهد.
میردامادی افزود: در ایام نوروز رعایت حجاب و عفاف از واجباب است و بد حجابی چنان چشم و گوش کشور را گرفته و مسئولان در مقابل آن در موقعیت انفعال و بدحجابان در موقعیت فعال قرار دارند، اما امید است با نصیحت و نهی از منکر و تذکر زبانی این مشکلات رفع شود.
وی گفت: مسئولان باید با مردم صادق باشند، زیرا بسیاری از مشکلات کشور به دلیل عدم راستگویی است.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92758/چرا-برخی-به-دنبال-کم-کردن-بودجه-موشکی-هستند
بستن   چاپ