پیام سپاهان
سرمربی تیم فوتبال سپاهان: ملوان در هر حالی ملوان زهردار است
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:35:06
پیام سپاهان - سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان می‌گوید: درست است که ملوان با مشکلات زیادی روبرو شده اما این تیم همیشه ملوان بوده و تیمی زهردار است.
سمیه شهبازی پس از برد تیمش مقابل ملوان بندر انزلی در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، اظهار کرد: با شروع نیم‌فصل دوم به بازیکنان یادآوری کردیم که باید جبران امتیازات از دست رفته نیم‌فصل اول را از همان هفته‌های اول انجام دهیم تا آخر فصل روی سکو باشیم.
وی افزود: پیش‌بینی بازی سختی را مقابل ملوان داشتیم، چراکه ملوان با تمام مشکلاتی که دارد همیشه ملوان است و بازیکنانش همیشه باغیرت جنگنده هستند. می‌دانستیم بازی درگیرانه و فیزیکی خواهیم داشت. به دلیل سبک بازی حریف خیلی نمی‌توانستیم بازی تاکتیکی داشته باشیم و خدا را شکر که توانستیم با استفاده از نقاط ضعف حریف به گل برسیم.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت: با توجه به اینکه تمرینات پیش فصل را نسبت به سایر تیم‌ها زود شروع کردیم و مشکلی در این زمینه نداشتیم زمان مناسب و خوبی را برای تعطیلات نوروز بازیکنان در نظر گرفته‌ایم و انشالله بعد از تعطیلات تمرینات را دوباره شروع می‌کنیم تا خود را برای ادامه لیگ آماده کنیم.
شهبازی در خصوص قرار دادن لطیفی درون دروازه سپاهان و عملکرد وی در این دیدار خاطرنشان کرد: نجمه لطیفی را از قبل می‌شناختم و در مقطعی هم باهم دریک تیم بودیم. بازیکن کارکرده و باتجربه‌ای است و خوشحال که با اضافه شدن به سپاهان به تیم ما کمک می‌کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92763/سرمربی-تیم-فوتبال-سپاهان--ملوان-در-هر-حالی-ملوان-زهردار-است
بستن   چاپ