پیام سپاهان
امام جمعه موقت مشهد اردهال:
حادثه تروریستی نیوزیلند نشانه مظلومیت مسلمانان است
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:35:15
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت مشهد اردهال ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت 40 تن از مسلمانان در نیوزیلند گفت: حادثه تروریستی نیوزیلند نشانه مظلومیت مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام محمد عباسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به 13 رجب ولادت امام علی (ع) اظهار داشت: لازم است تا بیش از پیش فضائل و خصایص این امام همام را به مردم بازگو کنیم چرا که خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خدمات بسیار زیادی را به آحاد مردم داشتند که تا به امروز و بعد از گذشت بیش از هزار سال، آثار مثبت این اقدامات نمایان است.
وی ضمن اشاره به نزدیکی ایام اعتکاف افزود: به لطف خدا چندین سال است که ایام اعتکاف در مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی کشور برگزار می‌شود و در آستان علی بن امام محمد باقر (ع) نیز به تبعیت سایر اماکن مذهبی برگزار می‌شد که امسال به دلیل تقارن با ایام نوروز و نبود فضای کافی این مراسم معنوی در آستان علی بن امام محمد باقر برگزار نمی‌شود.
امام جمعه موقت مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به ایجاد کمربند سبز در مجاورت آستان این امامزاده واجب‌التعظیم ابراز داشت: این کمربند مشتمل بر 6 هزار اصل درخت است که تاکنون نیمی از این نهال‌ها غرس شده است که به بهبود هوای منطقه اردهال کاشان کمک شایانی می‌کند.
وی ضمن اشاره به حمله وحشیانه به دو مسجد در نیوزیلند گفت: در این حمله تروریستی 40 تن از مسلمانان شهید شدند که این موضوع نشان دهنده مظلومیت مسلمانان است.
عباسی ضمن اشاره به سفر رئیس جمهور به عراق اظهار داشت: رئیس جمهور ایران با عزت و قدرت به این منطقه سفر کرد در حالیکه سفر ترامپ به عراق مخفیانه و شبانه بود که نشان دهنده ذلت این مقام آمریکایی است و بر همین اساس باید دانست قدرت همیشه عزت آفرین نیست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92771/حادثه-تروریستی-نیوزیلند-نشانه-مظلومیت-مسلمانان-است
بستن   چاپ