پیام سپاهان
امام جمعه موقت کاشان:
قوه قضائیه در مسیر تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب گام بردارد
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:35:16
پیام سپاهان - کاشان - امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ضرورت توجه مسئولان در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب گفت: قوه قضائیه باید در مسیر تحقق اهداف رهبر معظم انقلاب گام بردارد.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان ضمن اشاره به سالروز انفجار در نماز جمعه تهران اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی پس از این انفجار با صلابت برپایی نماز جمعه را ادامه دادند در حالی که تا مدت‌ها آثار جراحت و بیماری در وجود ایشان مشهود بود.
وی ضمن اشاره به سالروز شهادت شهید باکری افزود: در دهه 60 بسیاری از این جوانان جنگ تحمیلی را اداره کردند و اموری همچون عبور اروند، فتح خرمشهر و فتح سایت‌های نظامی دزفول را انجام دادند و در اهمیت این امور می‌توان گفت که صدام وعده داده بود با فتح سایت‌های نظامی کلید بصره را به ایران اهدا می‌کند.
امام جمعه موقت کاشان ضمن اشاره به ولادت امام جواد (ع) ابراز داشت: امام جواد (ع) نخستین امامی است که در کودکی خلافت و امامت را به عهده گرفت و امام راحل نیز در بخش‌های مختلف سخنرانی‌های خود نیز به وجود چنین ائمه معصوم افتخار می‌کردند، از دیگر مناسبت‌های در پیش رو سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی و ولادت حضرت علی (ع) و آغاز ایام اعتکاف است.
وی ضمن اشاره به روز ملی شدن صنعت نفت گفت: مصدق از آنجا که دشمن شناس نبود نفت را از چنگال انگلیس بیرون کشاند و به آمریکایی‌ها تحویل داد و در رابطه با ممنوعیت عزاداری و سایر اقدامات واکنشی نشان نمی‌داد که این مهم نشانه عدم تبری در مقابل دشمن است.
احتشام ضمن تشکر از سپاه پاسداران نسبت به تولید موشک‌های قدرتمند اظهار داشت: ما به اذن و لطف خداوند نسبت به تولید انواع موشک‌ها اقدام می‌کنیم اما می‌دانیم قدرت از آن خداوند است و در طول هشت سال جنگ تحمیلی و در زمانی که حتی سیم خاردار نداشتیم به واسطه پشتیبانی خداوند پیروز شدیم.
وی ضمن اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه افزود: امید است با انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی به ریاست قوه قضائیه به سمت تحقق اهداف منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم و این مهم نیازمند بررسی و واکاوی دقیق فرمایشات ایشان به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب است.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92772/قوه-قضائیه-در-مسیر-تحقق-اهداف-رهبر-معظم-انقلاب-گام-بردارد
بستن   چاپ