پیام سپاهان
امام جمعه اردستان:
مسئولان دولت و نمایندگان مجلس باید نماینده عدل حضرت علی (ع) باشند
جمعه 24 اسفند 1397 - 20:35:17
پیام سپاهان - اردستان- امام جمعه اردستان گفت: مسئولان دولتی و نمایندگان مجلس ما باید نماینده عدل حضرت علی (ع) باشند و تمام مسئولان فضائل مولای متقیان را سرمشق رفتار و کردار روزانه خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت‌الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردستان اظهار داشت: با توجه به تقارن زیبای 13 رجب و ولادت حضرت علی (ع) با آغاز سال 98 امیدواریم سال آینده با عطر علوی و پیروی از فرامین ائمه برای مردم و مسئولان همراه باشد.
وی افزود: حضور در مراسم اعتکاف با توجه به تقارن با سال نو کمی سخت به نظر می‌رسد اما با توجه به اینکه اعتکاف هم یکی از اعمال افضل است بهتر است که مؤمنان در این مراسم پرفیض و معنوی شرکت کنند.
مدیران جامعه اسلامی علی وار حکومت کنند
امام جمعه اردستان بیان داشت: مدیران جامعه اسلامی ما باید علی وار حکومت کرده و سعی کنند در میان مردم و همچون مردم زندگی کنند.
وی ابراز داشت: بعضی از مدیران به جای اینکه به فکر مردم باشند به فکر خودشان هستند و بعضاً رانت خواری و از دل دیگران خبر نداشتن را در دستور کار دارند و 20 میلیون تومان حقوق را برای خود کم می‌دانند.
حجت‌الاسلام دهشیری افزود: دولت و نمایندگان ما باید نماینده عدل حضرت علی (ع) باشند و تمام مسئولان فضائل مولای متقیان را سرمشق رفتار و کردار روزانه خود قرار دهند.
وی انتصاب حجت‌الاسلام رئیسی را به عنوان رئیس قوه قضائیه یک اتفاق خوب برای کشور برشمرد و افزود: با توجه به اینکه ایشان از دل قوه قضائیه انتخاب شده است با الهام گرفتن از هشت ماده مهم مورد اشاره رهبر انقلاب می‌تواند منشأ خیر و برکت برای کشور باشد.
امام جمعه اردستان همچنین اعلام داشت: جوان بودن حجت‌الاسلام رئیسی و داشتن سابقه خوب وی انتظارات را از ایشان بالا برده تا بتواند عدالت و اطمینان را به جامعه برگرداند.
وی افزود: در شهرستان ما چهارشنبه سوری زیاد اهمیت نداشته و به آن توجهی نمی‌شود اما با تبلیغات دشمنان در فضای مجازی در بعضی شهرها این مراسم به چهارشنبه سوزی مبدل شده است که امیدواریم مسئولان امر با برنامه‌ریزی دقیق جلوی اینگونه مسائل را بگیرند.
حجت‌الاسلام دهشیری گفت: در سال 97 شاهد اتفاقات تلخ و شیرین زیادی بودیم، یکی از اتفاقات خوب کشورمان سفر رئیس جمهور به کشور عراق بود که مقایسه کردن آن با سفر رئیس جمهور آمریکا می‌تواند برای نظام جمهوری اسلامی یک اتفاق خوب و موجب سربلندی ایران باشد.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92773/مسئولان-دولت-و-نمایندگان-مجلس-باید-نماینده-عدل-حضرت-علی-(ع)-باشند
بستن   چاپ