پیام سپاهان
استاندار اصفهان خطاب به مدیران استان:
نمی‌توانید کاری انجام دهید، داوطلبانه کنار بروید
شنبه 25 اسفند 1397 - 10:44:46
پیام سپاهان - استاندار اصفهان با تأکید بر لزوم همراهی مدیران در ایجاد اشتغال، گفت: تمامی مدیران باید با دید مثبت به گره‌گشایی از کار مردم بپردازند.
به گزارش ایسنا-منطقه اصفهان و به نقل از استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه کارگروه اشتغال استان اصفهان، مشکل اشتغال را یکی از مهمترین و بزرگترین مسائل استان برشمرد و اظهار کرد: حل و رسیدگی به این مشکل نیازمند جسارت مدیریتی است.
وی با بیان اینکه تمام مدیران باید با دید مثبت به گره‌گشایی از کار مردم بپردازند، گفت: مدیران باید امید و نشاط را در جامعه ایجاد کنند.
وی با بیان اینکه میزان بیکاری اصفهان، شایسته این استان نیست، تأکید کرد: نباید میزان اشتغال در استان صنعتی اصفهان کمتر و میزان بیکاری آن بیشتر از کشور باشد.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر همراهی و همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی وجود داشته باشد در شرایط سخت تحریم می‌توان از قواعد و ضوابط موجود برای باز کردن مشکلات مردم و نه ایجاد گره در کار آنها بهره برد.
وی با تأکید بر اینکه مدیران بانک‌ها باید در ارائه تسهیلات به مردم استان که شایسته هرگونه خدمتی هستند، توجه ویژه داشته باشند، افزود: درصورتی‌که بانک‌ها مشکلی با سازمان‌های نظارتی دارند، برای رسیدگی و گشایش آن، به استانداری اطلاع دهند.
رضایی اظهار کرد: مقام معظم رهبری تأکید زیادی بر رفع مشکل اشتغال کشور دارند و در این راستا نباید با افرادی که در مباحث اقتصادی و اشتغال به صورت خیرانه وارد عمل می‌شوند علاوه بر همراهی نکردن، برای آنها مشکلی ایجاد کنیم.
وی از مدیران حاضر در کارگروه اشتغال استان خواست که اگر زمانی احساس کردند نمی‌توانند کاری انجام دهند، داوطلبانه کنار بروند تا فرصت برای حضور افراد دیگر فراهم شود.
به گزارش ایسنا، در این کارگروه با تأکید و پیگیری استاندار مصوب شد سرمایه‌گذار کاشانی در حوزه بافت فرش برای ایجاد هزار فرصت شغلی بتواند تسهیلات از بانک توسعه تعاون دریافت کند، همچنین مصوب شد که گروه صنعتی انتخاب به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم‌خانگی کشور، از تسهیلات لازم اداره کل صنعت، معدن و تجارت برای پرداخت حقوق و عیدی کارگران و همچنین اشتغال‌زایی جدید در این بخش استفاده کند.
انتهای پیام

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92784/نمی‌توانید-کاری-انجام-دهید،-داوطلبانه-کنار-بروید
بستن   چاپ