پیام سپاهان
2 خبر کوتاه از اصفهان
یکشنبه 26 اسفند 1397 - 12:36:05 PM
ایرنا
پیام سپاهان- ** نائین
مرحله اول ششمین مجتمع بین راهی شهرستان نائین شنبه شب گذشته درکیلومتر 15 جاده این شهرستان به یزد به بهره برداری رسید.
مجتمع بین راهی یاد شده که شامل جایگاه سوخت، رستوران، سفره خانه سنتی، هفت واحد تجاری، نمازخانه، سرویس بهداشتی، تعمیرگاه و مرکز خدمات فنی وسایط نقلیه سنگین و هشت هزار متر پارکینگ است ، با 40میلیارد ریال هزینه با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد شده است.
مهدی خضری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، در مراسم افتتاح و شروع بهره برداری ششمین مجتمع رفاهی تجاری بین راهی با اشاره به تردد روزانه بیش از 10 هزار خودرو در ناوگان سبک و سنگین بر روی جاده های نائین گفت :این حجم تردد بالا نشان دهنده اهمیت و نگاه ویژه به این محور برای شهرستان و اداره کل راهداری استان است.
وی از اختصاص بودجه 130 میلیارد ریالی در سال‌های 96 و 97 در حوزه محور‌های شهرستان نائین خبر داد و گفت: اکثر قرارداد‌های مربوطه منعقد و پیمانکار تعیین شده است و بسیاری از پروژه‌ها رو به اتمام و یا در حال اجراست، اما مشکلی که در تاخیر در شروع پروژه‌ها وجود داشت شرایط اقتصادی نامطلوب کشور بود که اکثر پیمانکار‌ها حاضر به شرکت در مناقصه نبودند.
وی اعتبار هزینه شدهی روکش آسفالت محور انارک نائین به طول 30 کیلومتر و محور نایین ، انارک به طول 10 کیلومتر را بالغ بر 45 میلیارد ریال عنوان کرد.
7136
** نجف آباد
فرماندار نجف آباد از آمادگی مردم و دستگاه های خدمت رسان این شهرستان برای پذیرایی و استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی خبر داد.
مجتبی راعی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با برنامه ریزی های انجام شده، دستگاه های مسوول ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی شهرستان نجف آباد برای ارائه خدمات هر چه مطلوب تر به میهمانان و مسافران در ایام تعطیلات نوروز 98 در آمادگی بسر می برند.
وی افزود: شهرستان نجف آباد به سبب قرارگرفتن درمسیر شهرستان های غرب استان وهمچنین استان های لرستان، چهارمحال و بختیاری ، خوزستان و دارابودن جاذبه های تاریخی و گردشگری، طبیعت زیبا، آب و هوایی مناسب همه ساله مقصد مسافران زیادی از اقصی نقاط کشور است .
راعی پیگیری دریافت مجوز اقامتگاه بوم گردی، پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر کاربری زمین های کشاورزی را از جمله اقدامات فرمانداری با همکاری دیگر دستگاه های اجرایی برای توسعه گردشگری شهرستان عنوان کرد وگفت: این شهرستان با داشتن مردمی مومن ایثار گر مهمان نواز وبازاریان با انصاف به عنوان یک شهرستان مهاجر پذیر وگردشگری برای پذیرش میهمان از امنیت و آرامش خوبی بر خورداراست.

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92796/2-خبر-کوتاه-از-اصفهان
بستن   چاپ