پیام سپاهان
توزیع میوه شب عید در آران و بیدگل آغاز شد
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:34:57
پیام سپاهان - کاشان - فرماندار آران و بیدگل با اشاره به توزیع کالاهای اساسی، از آغاز توزیع میوه شب عید در پنج نقطه این شهرستان جهت تنظیم بازار خبر داد.
اسماعیل بایبوردی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هماهنگی های لازم برای عرضه نزدیک به 12 تن انواع گوشت در شهرستان آران و بیدگل در روزهای پیش رو تا پایان تعطیلات نوروزی صورت گرفته است.
وی بیان کرد: در راستای بهره مندی همه خانواده های آران و بیدگلی از اقلام ضروری، 90 تن برنج تایلندی و 114 تن شکر نیز توزیع و با تمهیدهای صورت گرفته، شکر مورد نیاز قنادی ها تامین شده است.
فرماندار آران و بیدگل همچنین به آغاز توزیع 70 تن میوه شب عید با نرخ دولتی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: میوه ها شامل 50 تن پرتقال و 20 تن سیب قرمز است که جهت تنظیم بازار با نرخ دولتی عرضه می شود.
وی بهای هر کیلو سیب قرمز را 58 هزار ریال و پرتقال تامسون را 35 هزار ریال اعلام کرد و افزود: توزیع این اقلام با نرخ مصوب در پنج نقطه شهرستان شامل 2 نقطه از شهر آران و بیدگل و یک نقطه از شهرهای ابوزیدآباد، نوش آباد و سفیدشهر انجام می شود.
بایبوردی تاکید کرد: نظارت همه جانبه ای در زمینه توزیع و فروش اقلام اساسی مردم در شب عید انجام می شود و شهروندان نیز می توانند تخلف های احتمالی اصناف را به سامانه اداره صنعت، معدن و تجارت یا فرمانداری آران و بیدگل اطلاع دهند.
به گفته وی 232 تن انواع گوشت، برنج و شکر در 6 ماهه دوم سال جاری با نرخ مصوب دولتی جهت تنظیم بازار در شهرستان آران و بیدگل توزیع شده است.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به توزیع گوشت در هر چهار شهر یادآور شد: گوشت دولتی توزیع شده شامل 22 تن گوشت قرمز منجمد، سه تن گوشت گرم گوسفندی و 2 تن گوشت مرغ منجمد می باشد.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92812/توزیع-میوه-شب-عید-در-آران-و-بیدگل-آغاز-شد
بستن   چاپ