پیام سپاهان
کشف جرایم در نطنز 9 درصد افزایش یافت
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:35:32
پیام سپاهان - کاشان - فرمانده انتظامی نطنز گفت: سال 97 در مجموع با افزایش 9 درصدی کشف جرایم گوناگون رو به رو بودیم و از جمله در سه ماهه آخر سال افزایش 13 درصدی کشف دزدی ها را داشتیم.
به گزارش ایرنا، سرهنگ مرتضی هادیان روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش 10 درصدی پرونده های مربوط به کالاهای قاچاق افزود: نزدیک به 30 میلیارد ریال کالای قاچاق سال جاری در این شهرستان کشف شده که 424 درصد به نسبت سال گذشته افزایش نشان می دهد.
وی از افزایش 49 درصدی دستگیری متخلفان خبر داد و بیان کرد: در این مدت افزایش 38 درصدی کشف تخلفات را در شهرستان نطنز شاهدیم.
فرمانده انتظامی نطنز اضافه کرد: با توجه به افزایش جرم های مرتبط با مواد مخدر در جامعه، افزایش 89 درصدی تشکیل پرونده ها و افزایش 19 درصدی دستگیری ها را داشتیم و آمارها در مجموع از افزایش افزون بر یکهزار درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان به نسبت سال گذشته خبر می دهد.
وی در مورد جرم هایی مانند نزاع و درگیری نیز عنوان کرد: امسال خوشبختانه با کاهش هشت درصدی پرونده ها به ویژه نزاع دسته جمعی رو به رو هستیم.
هادیان همچنین به تخلف های رانندگی اشاره کرد و گفت: تا امروز 67 درصد کاهش حادثه های منجر به فوت را در حوزه درون شهری داشتیم و 20 درصد نیز حادثه های رانندگی منجر به آسیب دیدگی کاهش یافته است.
وی همچنین بیان کرد: حادثه های رانندگی منجر به فوت در حوزه برون شهری نیز افزایش 17 درصدی و حادثه های منجر به آسیب دیدگی 23 درصد در سال جاری افزایش داشت.
فرمانده انتظامی نطنز در ادامه با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم از آسیب های فضای مجازی و کلاهبرداری های نوین افزود: 30 درصد جرایم مربوط به رمز عابربانک ها و برداشت از حساب ها در این شهرستان افزایش یافته و در مجموع نزدیک به هفت درصد پرونده ها مربوط به کلاهبرداری از جمله در قالب سو استفاده با عنوان مسابقه های رسانه ملی می باشد.
نطنز با جمعیت 47 هزار نفر در فاصله نزدیک به 125 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
8123

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92833/کشف-جرایم-در-نطنز-9-درصد-افزایش-یافت
بستن   چاپ