پیام سپاهان
رئیس هیات شنای اصفهان انتخاب شد
يکشنبه 26 اسفند 1397 - 20:39:31
پیام سپاهان - اصفهان- پیمان گرامی روز یکشنبه درانتخابات هیات شنا استان اصفهان به عنوان رئیس انتخاب شد.
به گزارش ایرنا، گرامی در جلسه روز یکشنبه اعضای مجمع انتخاباتی هیات شنای استان اصفهان در سرای ورزشکاران با کسب 18 رای به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
در زمان ثبت ‌نام از کاندیداهای هیات شنای استان اصفهان، احمد آقا حسینی، پیمان گرامی و سید مسعود میرسعیدی برای بر عهده گرفتن مسوولیت این هیات ثبت ‌نام کرده بودند اما احمد آقاحسینی امروز در مجمع حضور نداشت و به منزله انصراف وی تلقی شد.
پیمان گرامی پیش از این سرپرستی هیات شنای استان را عهده‌دار بود پس از رای گیری توانست با کسب 18 رأی مأخوذه به مدت چهار سال ریاست هیات شنای استان اصفهان را ه بدست آورد.
مجمع انتخاباتی هیات شنای استان اصفهان با حضور فرید فتاحیان، دبیر فدراسیون شنا، محمد علی آبادی، نایب رییس فدراسیون شنا، محمد سلطان‌ حسینی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و اعضای مجمع انتخاباتی استان در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد.
نایب رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در این نشست گفت: با اجرایی شدن ماده 88 قانون هیات‌ها مجبور شدند به جای تیمداری، استخرداری کنند.
محمد علی‌آبادی افزود: شنای استان اصفهان در چند سال اخیر با برخی مشکلات مواجه شده و عملکرد خوبی نداشته است.
مدیرکل ورزش و جوان استان اصفهان نیز در این نشست با بیان این که استان اصفهان در رشته شنا می‌تواند به یکی از قطب‌های کشور تبدیل شود گفت: زیرساخت‌های مناسبی در زمینه شنا، شیرجه و واترپلو در استان اصفهان وجود دارد.
محمد سلطان حسینی با اشاره به این که باید به اندازه دیگر کشورها در شنا فعالیت کنیم ادامه داد: اعزام تیم شنا به تورنمنت‌های مختلف هیچ تفاوتی با دیگر تیم‌ها ندارد.
وی با بیان این که برای پیشرفت این رشته باید دوره‌های استعدادیابی برگزار شود اظهارداشت: آموزش و پرورش و باشگاه‌ها نیز با این هیات همکاری کنند تا شنای اصفهان به جایگاه واقعی خود برسد.
سلطان حسینی بیان کرد: هیات شنا همانند سایر رشته‌های ورزشی هزینه‌های خاص خود را دارد، اما درآمدهای این هیات بیشتر است.
وی با اشاره به این که در سال‌های اخیر رییسان هیات شنا نتوانستند دوران مدیریتی خود را به پایان برسانند اضافه کرد: درآمدهای خاصی در برخی از استخرها وجود دارد که نه ‌تنها سبب رشد این رشته نشده بلکه مسائل حاشیه‌ای را نیز به وجود آورده است.
استان اصفهان بیش از 300 هزار ورزشکار سازماندهی شده دارد.
/6022 / 7150

http://www.sepahannews.ir/fa/News/92837/رئیس-هیات-شنای-اصفهان-انتخاب-شد
بستن   چاپ